lipca 13, 2017

BOURJOIS CITY RADIANCE - PODKŁAD OCHRONY SPF 30

Nie ukrywam, że bardzo ciężko znaleźć mi idealny podkład. Szybko opalam się latem, na zimę robię się blada. Zazwyczaj mieszam dwa odcienie i jakoś udaje mi się dobrać ten idealny. Jednak jakiś czas temu trafiłam na kolor niemalże doskonały. Mowa tutaj o podkładzie ochronnym Bourjois City Radiance. Jeśli jesteście ciekawe jakie są jego zalety - zapraszam do dalszej części wpisu! 

Opakowanie: podkład znajduje się w tubce z tworzywa sztucznego, jest na tyle miękka, że bez problemu wydobyć z niej produkt. Srebrna zakrętka ładnie współgra z napisami na opakowaniu. Znajdziemy na nim wszystkie potrzebne informacje, naklejka z numerkiem i nazwą odcienia znajduje się na zakrętce. Wizualnie jest w porządku, nie robi wielkiego efektu wow, ale jak dla mnie jest w porządku.

Kolor: cała gama serii City Radiance to sześć odcieni. Wydaje mi się, że kolory są na tyle zróżnicowane, że większość z Nas znajdzie coś dla siebie w każdej porze roku. Ja posiadam odcień numer 02 - Vanilla, który wpada w raczej neutralne tony, w kierunku żółtych. Nie utlenia się, nie robi się pomarańczowy, także pod tym względem nie mam się do czego przyczepić. Jest to jeden z lepszych odcieni jaki miałam w swojej kolekcji! 

Wykończenie: nie jest tak mokre jak w przypadku innych podkładów marki Bourjois. Określiłabym je jako delikatnie matowy, nie zawsze nakładam na niego puder, bez też wygląda w porządku. Tworzy bardzo ładny, naturalny efekt bez efektu maski.

Krycie: nie jest to mocno kryjący efekt, ale na moje niedoskonałości wystarczający. Określiłabym je jako średnie wzwyż. Jeśli macie spore problemy z trądzikiem może okazać się słaby, natomiast przy mniejszych problemach skórnych na pewno będzie w porządku. Kryje wszystkie zaczerwienienia, bardzo ładnie wyrównuje koloryt skóry.

Trwałość: zawsze powtarzam, że podstawą trwałości podkładu jest odpowiednia pielęgnacja skóry. Na mojej cerze większość podkładów trzyma się cały dzień, podobnie jest w przypadku tego produktu.

Cena/dostępność: podkład kosztuje ok. 35 zł online, np. na Iperfumy.pl za 30 ml. To bardzo fajna cena jak na produkty tej marki.

Podsumowując: cieszę się, że wybrałam ten podkład! Ma idealny dla mnie odcień, dobre krycie oraz wysoki filtr, bo aż 30 SPF, co jest rzadko spotykane w podkładach. Polecam wypróbować, bo to naprawdę ciekawy produkt ;-) Znacie go? Koniecznie podzielcie się swoją opinią!

7 komentarzy:

  1. niestety wszystkie podkłady bourjois wchodzą mocno w żółte odcienie, dla mnie zbyt mocno :(

    zapraszam również do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawien dawna nie sięgam po tego typu kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie mogę znaleźć odpowiedniego tonu z tej marki.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym zobaczyła jak wygląda na buzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten odcień wydaje mi się być bardzo żółty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)