listopada 05, 2015

OZDOBNE PLAKATY NA ŚCIANĘ DO DRUKU


Cześć!
W poście o moich ulubionych grach i aplikacjach na telefon wspominałam Wam, że lubię przed snem przeglądać Zszywkę. Ostatnio coraz częściej zaglądam do kategorii wystrój wnętrz i przeglądam pięknie udekorowane pomieszczenia. Zauważyłam, że moją uwagę przykuwają proste obrazy/plakaty jedynie z napisami. Postanowiłam trochę poszperać w Internecie za takowym dla siebie. Jednak cena skutecznie mnie odstraszała. Postanowiłam zrobić podobne sama!



Pomysł wyszedł spontanicznie, ale kalkulując wszystko zupełnie nie opłaca mi się zamawiać takowych plakatów przez Internet, w sklepach stacjonarnych ceny też krążą w okolicach 50 a nawet 100 zł. Wydruk formatu A4 wyniósł mnie 2zł, a A3 - 5 zł,  prosta ramka w Pepco 10 zł. Postanowiłam podzielić się z Wami moimi plakatami, które możecie sobie pobrać i wydrukować ;-)

Jak pobrać plakat?
Przygotowałam dla Was aż dwanaście różnych wersji plakatów do pobrania. Aby to zrobić wystarczy otworzyć obrazek w nowym oknie i pobrać. Jeśli ktoś miałby problem z pobraniem, proszę o zostawienie w komentarzu swojego adresu e-mail. Obrazy są dostosowane do wydruku w A3.






 




Podoba Wam się taki pomysł? Jeśli post wzbudzi zainteresowanie pojawią się kolejne propozycje :) 



24 komentarze:

  1. Fajne są takie plakaty, ale ja osobiście bym wolała mieć powieszone zdjęcia na ścianach bądź obrazy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się takie napisy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szukałam właśnie w necie takich obrazków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogą stać się niezłą motywacją do działania każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne obrazy, świetny pomysł na udekorowanie wnętrza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogą dawać niezłego kopa każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny i tani pomysł na fajną dekorację.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł z takimi plakatami. :-) Mogą poprawić humor lub zmotywować do działania. Może sobie taki lajsnę.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjne teksty, bardzo motywujące :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie, ja właśnie wybrałam dwa dla siebie, jutro drukuję! :D
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne :) Muszę tylko kupić tusz do drukarki bo mi się czarny skończył :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłabyś w stanie zrobić taki biały plakat z napisem 'love me today more than yesterday, but less than tomorrow' czarna czcionką? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie ;) jakąś konkretną czcionkę chcesz ? :) podaj mejla to Ci podeślę :-)

      Usuń
  13. Jeśli plakat ma wyglądać dobrze, to musi być albo kupiony albo wydrukowany w wysokiej jakości sprzęcie. Ostatnio na próbę zaniosłem kilka plakatów do druku do punkty xero w Reprotechnice i już plakaty wiszą w ramach w całym domu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne projekty :) Może nawet się pokuszę o wydrukowanie tego z "happiness" :) Znalazłam ostatnio niedrogą drukarnię, której zleciłam druk folderów reklamowych i świetnie się spisali, dlatego nabrałam chętki na jakąś dodatkową ozdobę w mieszkaniu. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)