stycznia 15, 2019

CZEGO UŻYWAM POD PRYSZNICEM? MOJE TOP PRODUKTY DO MYCIA CIAŁA

Należę do tych osób, które zbierają się godzinę pod prysznic, a później nie mogą wyjść z łazienki ;-) Jako, że nie posiadam wanny staram się przynajmniej raz na jakiś czas zafundować sobie takie mini spa pod prysznicem. Chcę przedstawić Wam produkty do których ciągle wracam i są moimi perełkami w kwestii umilaczy kąpieli. Zapraszam do dalszej części wpisu!

FARMONA TUTTI FRUTTI BLACKBERRY & RASPBERRY CUKROWY PEELING POD PRYSZNIC JEŻYNA & MALINA

Uwielbiam zapachy całej serii Tutti Frutti od Farmony, ale zauważyłam, że najchętniej wybieram opcję jeżyna i malina. To zapach który kojarzy mi się z różową gumą Mamba ;) Wracając do samego produktu - ten peeling to niezły zdzierak, właśnie taki jakiego potrzebuje moje ciało. Usuwa cały martwy naskórek, pozostawiając skórę gładką i do tego tak pięknie pachnącą! Opakowanie jest bardzo praktyczne, szczególnie pod prysznicem. Cena i dostępność również na plus - ja go uwielbiam, a Wy? :) 

DOVE GO FRESH ŻEL POD PRYSZNIC O ZAPACHU GRUSZKI

Jeżeli miałabym wskazać jedną ulubioną markę żeli pod prysznic bez wahania byłoby to Dove. Wszystko w ich żelach mi pasuje. Konsystencja nie jest zbyt rzadka, jest bardzo wydajny, ładnie się pieni i te zapachy... To jedyne żele które faktycznie czuję nawet po wyjściu spod prysznica. Cena nie jest wygórowana, no nie widzę w nim żadnych wad ;-)

RITUALS PIANKA POD PRYSZNIC 

To kosmetyk który zawsze pod prysznicem jest, ale używam go jak mam więcej czasu. Moja ulubiona wersja zapachowa to właśnie ta biała. Początkowo bałam się, że będzie to mało wydajny produkt, ale nie jest najgorzej. Dzięki swojej konsystencji niesamowicie umila prysznic, pozostawiając skórę miękką i nawilżoną. Nie zapominam też o żelu do higieny intymnej - aktualnie używam tego z AA, ale moim ulubieńcem w tej kategorii jest marka Biały Jeleń.

DERMEDIC LINUM EMOLIENT OLEJEK DO KĄPIELI DO SKÓRY SUCHEJ I ATOPOWEJ

Na sam koniec olejek. Używałam już przeróżnych, zaczynając od tych dla dzieci po takie specjalnie przeznaczone pod prysznic. Obecnie używam tego z Dermedic do skóry atopowej - niesamowicie nawilża i nie pozostawia żadnej nieprzyjemnej powłoki na ciele. Uwielbiam to jaką mam po niej miękką i przyjemną skórę, serdecznie polecam Wam używanie olejków pod prysznicem.

Tak wygląda moja rutyna pod prysznicem. Bardzo ubolewam, że nie mam wanny, ale staram się maksymalnie uprzyjemniać sobie kąpiel. Macie swoje perełki jeżeli chodzi o prysznic? Koniecznie dajcie znać :)! 

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)