października 23, 2016

UPOMINKI ZE SPOTKANIA BLOGEREK W RZESZOWIE


Ze sporym opóźnieniem, ale w końcu jest! Post z upominkami ze spotkania blogerek w Rzeszowie (jeszcze z września). Niestety wypadło mi w tym dniu coś ważnego i nie mogłam spotkać się z dziewczynami, ale zostałam obdarowana mnóstwem dobroci. O części pisałam już na blogu. Nie przedłużając - zapraszam do oglądania ;-)



Sponsorzy:
iCandle


Dziękuję dziewczynom i Sponsorom ♥ Recenzje będą pojawiać się na bieżąco - kilka jest już na blogu :-) 

14 komentarzy:

  1. Pozazdrościć spotkania. Ile wspaniałości dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne prezenty, zazdroszczę Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne upominki! Najbardziej podoba nam się ten czekoladowy IPhone! :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  4. Masa wspaniałości :) Oby dobrze Ci służyły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudeńka, miłego testowania :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki*

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety przegapiłam takie spotkanie w mojej okolicy:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ile skarbów! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)