piątek, 4 września 2015

ŻYCIE JEST PIĘKNE! / SIERPNIOWE SPOTKANIE PODKARPACKICH BLOGEREK


Życie jest piękne i zupełnie nie rozumiem dlaczego niektórzy go sobie sami uprzykrzają. Ja skończyłam z tym zwyczajem i polecam każdemu kto czepia się każdej małej pierdoły. 29 sierpnia spotkałyśmy się my - podkarpackie blogerki - żeby ze sobą porozmawiać i miło spędzić czas! Organizatorki zapewniły Nam dodatkowe atrakcje - miałyśmy okazję wysłuchać kilku przedstawicieli firm.

Do Rzeszowa udałam się z Gabi, paplając całą drogę. Dotarłyśmy na miejsce w miarę szybko więc zrobiłyśmy rundkę po galerii. O 13:00, a nawet chwilę przed weszłyśmy do bardzo klimatycznego lokalu na Rynku o nazwie - Życie jest piękne. Zajęłyśmy z Gabrysią miejsca, pomogłyśmy organizatorkom i czekałyśmy na resztę. Miło było spotkać znajome już twarze, a także nowe osoby, chociaż nie ze wszystkimi udało się porozmawiać - ten kto chciał to się nagadał :). 

Jak wcześniej wspomniałam - na nasze spotkanie zaproszeni byli goście. Z jednej strony to bardzo miłe, z drugiej jest mniej czasu na rozmowę. Mieliśmy okazję wysłuchać trzech osób, w pierwszej kolejności Pana padologa Piotra Bielawskiego, który opowiedział Nam nieco o naszych stopach. Spodobało mi się to co mówił oraz to, że opowiadał zwięźle. Następnie głos zabrała dosłownie na kilka minut Pani Wiola z Strefy Urody, a później odbyła się degustacja herbaty którą poprowadził przedstawiciel firmy Basilur. Miałam okazję pić naprawdę pyszną herbatę oraz pooglądać przeurocze opakowania. Muszę Wam powiedzieć, że to świetna alternatywa na prezent - koniecznie zerknijcie na ich stronę!


Odbyła się też licytacja, ja skusiłam się na akcesoria do paznokci - tak na początek przygody z hybrydami. Uzbierałyśmy fajną sumkę, która zostanie przekazana na rzecz chorego chłopca - Tomka, który cierpi na autyzm dziecięcy. 

Dostałyśmy też tzw. dary losu, za które serdecznie dziękuję Sponsorom oraz organizatorkom - Kasi i Marioli :) Wszystko zobaczycie w osobnym poście, ale ukaże się on dopiero na samym końcu września - wszystko, a przynajmniej większość zostawiłam na mieszkaniu w Rzeszowie, bo nie chciałam tego targać :D


To był bardzo sympatyczny dzień, uwielbiam spotykać się z dziewczynami, których blogi na co dzień czytam :) Cieszę się, że za niedługo znów się widzimy ♥!

Sponsorami spotkania byli:


Miałyście okazję uczestniczyć w takim spotkaniu? :) 

27 komentarzy:

  1. Widać, że spotkanie udane i miło spędziłyście czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałam zaproszona na to spotkanie jednak nie mogłam się pojawić czego bardzo żałuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze - szkoda :) może jeszcze kiedyś będzie okazja się zobaczyć ;)

      Usuń
  3. Pierwszy akapit - podpisuje się rękami i nogami pod nim! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha :-D nasze spotkania zawsze są super :-* niemila osoba pozdrawia:-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie spotkania. Poznaje sie wtedy tylu ciekawych ludzi


    _____________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że udało się Wam spotkanie :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham spotkania blogerek, dzięki nim poznałam mnóstwo wspaniałych dziewczyn!
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :)! Bardzo polubiłam niektóre :)

      Usuń
  8. Szkoda że na Śląsku nie ma takich spotkań, bo chętnie bym poszła. Fajny sposób na spędzenie wolnego czasu. Pozdrawiam ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie było! Nie mogę się doczekać kolejnych spotkań, żeby nagadać się ze wszystkimi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagadać się - to najważniejsze ♥ Fajnie jest rozmawiać, dlatego średnio lubię kiedy na spotkaniach są przedstawiciele firm ;)

      Usuń
  10. Nigdy nie było mi dane być na takim spotkaniu i pewnie nie spotka mnie taka przyjemność :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł! Chętnie poszłabym na takie spotkanie w moim mieście :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. też bym poszła na takie spotkanie

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/ - jeśli masz ochotę skomentuj

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne spotkanie :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę że spotkanie się udało :) Fajna musiała być ta degustacja herbaty !

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią wybrałabym się na takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne musza byc takie spotania :)
    ja nigdy nie bralam udzialu :(
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/09/38.html mogłabys poklikac u mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam okazji ale chętnie wzięłabym udział ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

!-- BEGIN CODE IT PRETTY RELATED POSTS GALLERY CODE -->