czerwca 21, 2014

JAK SZYBKO WYCZYŚCIĆ BIAŁĄ OBUDOWĘ NA TELEFON / TABLET

Od roku jestem posiadaczką białego telefonu i szczerze mówiąc rzadko mam na nim obudowę, więc automatycznie mój telefon robi się szybko brudny. Był na nim podkład, jedzenie, kredka i inne rzeczy, a mimo to potrafię się z tym uporać w ok. 3 minutki ;) 


Wszystko czego potrzebujemy to ściereczki, może być nawet papierowy ręcznik, spray do czyszczenia kurzu i brudna obudowa. Wpadłam na to przypadkowo, robiąc sobotnie porządki. Obudowę ściągam, kładę na ściereczkę, psikam preparatem grubą warstwę i po chwili ścieram i gotowe - obudowa czysta ;)!
Jakie macie sposoby na czyszczenie obudowy od telefonu ? 

31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mnie się też bardzo podoba ten sposób :)
      Ja mam motorolę i ostatnio wpadłam na fajne tanie etui https://gsm-hurt.pl/776-etui-na-telefon-motorola

      Usuń
  2. Na moje białe "gumowe" etui niestety nie działa :(
    Jakiś tydzień temu dostałam od Ciebie pocztówkę, dziękuję! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja mam biały telefon.przyda się porada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatne, zwłaszcza, że za jakiś czas będę mieć biały telefon z białą obudową :D
    http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny sposób, taki prosty, a nie wpadłabym na to. Na pewno przyda się do tableta, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł :) Tez mam biały telefon, ale mój ma gładką obudowę i nie zostają na nim zabrudzenia :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. a jaki to dokladnie spray do czyszczenia kurzu masz??? :D bo ja wlasnie tez mam białą obudowe tyle ze popisaną markerem i chcialabym sie tego pozbyc.... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mam takie pytanie, bo zauwazylam od kilku postow ze masz ladnie zadbane skorki, moge wiedziec jak je usuwasz , uzywasz jakis kremow itp... ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biorąc pod uwagę datę robienia tych zdjęć to zasługa olejku rycynowego - codziennie przed snem wcieram go w skórki bądź w całe dłonie, używam go też do odsuwania skórek, bardzo dobrze nawilża i zmiękcza skórki, odsuwam tylko drewnianym patyczkiem. Dodam posta o pielęgnacji dłoni/paznokci ale dopiero jak będę zadowolona z efektu :)

      Usuń
  9. niestety w moim telefonie nie da sie ściągnąć obudowy, ale dobry pomysł! spróbuję na wymiennym case!

    Pozdrawiam, Marta
    http://marta-rymsza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na case zmywaczem do paznokci polecam :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. u mnie ten sposób się sprawdzał, tym bardziej, że obudowa nie była gładka a chropowata - wszystko znikało ;)

      Usuń
  12. na czarną obudowę też da radę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam bardzo podobny charakter zapisywania snów, wręcz identyczny. Zamiast imion używam pierwszych liter, opisuję odczucia do danych sytuacji, a potem jeszcze próbuję zinterpretować z rzeczywistością. .

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z obudową problemu nie mam a raczej z gumowym etui, który po pewnym czasie z białego robi się żółty :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja swój biały telefon czyszczę płatkiem kosmetycznym zamoczonym w zmywaczu do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A czym czyścić niewymienną obudowę?

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi w czyszczeniu mojego telefonu bardzo często pomaga zaprzyjaźniony serwis gsm :) Panowie mają jakiś specjalny środek, który dodatkowo poleruje ekran.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja obudowa na iphone 7 pancerna co prawda nie wymaga zbyt częstego czyszczenia, ale być może porada przyda się na przyszłość. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie czyszczę obudowy tylko kupuję nową. Dużo część z nich jest w optymalnych cenach. W razie upadku etui amortyzuje uderzenie, zmniejszając ryzyko pęknięcia ekranu. Nawet jeśli smartfona nie nosimy w kieszeni, a np. w torebce, istnieje bardzo duże ryzyko porysowania urządzenia. Pokrowiec na telefon skutecznie chroni przed takimi sytuacjami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak coś to serwis też zawsze można pomóc;) Będziecie mogli skontaktować z serwis apple gdansk z różnymi problemami. Tu akurat zajmują się każdym sprzętem od Apple.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)