czerwca 26, 2015

♥ JOHNNY BRAVO ♥

Cześć!
Pamiętacie wpis o mani z Bolkiem i Lolkiem? Jakiś czas temu zdecydowałam się na ponowną wizytę u Eweliny i na moich paznokciach zagościł... Johnny Bravo! 


Miętowo - szare ombre plus ręczne zdobienie jak dla mnie miazga :) Chociaż nie przebiło mojego Bolka i Lolka, to i tak paznokcie podobały mi się niesamowicie ;)
dwutygodniowy odrost :)

Kto z Rzeszowa lub okolic - polecam :) Funpage Pani Eweliny: TUTAJ ♥


Na moim facebooku rozdanie, w którym do wygrania jest m.in. maska Balea ;) 


19 komentarzy:

  1. Pamiętam Twojego Bolka i Lolka był nieziemski, ale JB też jest fajowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Jonny Bravo to dopiero przystojniak :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ale śliczności !

    _____________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny raz widzę, że dziewczyna robi przepiękne pazurki. Eobiłam swego czasu żelki, dość solidnie wykonane były, jednak zraziłam się do odrostu i grubości. Wtedy zauważyłam jak szybko rosną mi pazurki, czego na oko codziennie nie widać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny Johny, taki przystojny i te jego włosy mmm... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś uwielbiałam oglądać Johnny'ego :D Tylko w kółko "patrz na klatę!" i suszone mięsko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty i te Twoje pazurki :D ciekawe pomysły

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczena opada, wielkie wow te pazurki!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne paznokcie :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wcześniej sama robiłam hybrydy,ale wkurzał mnie odrost :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! :D Uwielbiam Johnny'ego ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)