listopada 30, 2022

MAYBELLINE SUPERSTAY INK CRAYON {KREDKI KTÓRE MUSISZ MIEĆ!}

Kredka zamiast szminki? Czemu nie! Lubię taką formę makijażu ust. Kredki umożliwiają szybki kontur, wygodne poprawki w ciągu dnia i często są bardziej komfortowe na ustach niż matowe płynne pomadki. Ich minusem jest oczywiście to, że szybko tracą ostrą końcówkę. Jednak jest to problem do przeskoczenia bo Maybelline SuperStay Ink Crayon szminka w sztyfcie ma wbudowaną temperówkę! Mega fajna opcja, bo nawet na mieście można bardzo precyzyjnie wyrysować usta. Zapraszam do dalszej części wpisu!



Super Stay Ink Crayon występuje w 12 kolorach, kosztuje ok. 30 zł w zależności od miejsca zakupu i ma długotrwałą formułę. Kredka zamknięta jest w minimalistycznym opakowani, które odpowiada kolorowi w środku. Jest wykręcana i niestety nigdzie nie znalazłam informacji ile ma gramów. Producent obiecuje trwałość do 12h i matowe wykończenie. Zaraz po wykręceniu kredki czuć mocny, intensywny zapach waniliowego budyniu. Bardzo podobny do klasycznych pomadek z tej serii. Mnie się podoba, ale wydaje mi się, że dla niektórych może być trochę duszący. Swoją drogą, niedawno pojawiły się sprzedaży nowe pomadki z tej linii: Maybelline Vinyl Ink.


Nowa wersja kultowych, najbardziej trwałych pomadek Super Stay Matte INK. Teraz w wygodnej formie kredki Ink Crayon. Super Stay Ink to pomadka o matowym wykończeniu, której długotrwała formuła oferuje intensywny i trwały kolor. Wygodny aplikator pozwala w sposób precyzyjny wyrysować kontur ust i wypełnić je. Szminka pozostaje na ustach nawet do 16 godzin, gwarantuje długotrwały efekt.



Mają piękny zapach i bardzo przyjemnie się je aplikuje. W skuwce opakowania ma temperówkę, więc nie trzeba się martwić, że się "stępi" i będzie nieprecyzyjnie malować.  Trzy jaśniejsze kolory są dla mnie idealne: ładnie wyglądają na ustach i nie wysuszają ich na wiór, jak lubią to czynić niektóre inne maty, a przy tym ładnie się zjadają. Są mniej trwałe od wersji w płynie - na mnie bez jedzenia utrzymają się ze 4 godziny, choć ja zjadam szminki w tempie błyskawicznym.

Czerwień jest wyjątkowa - ma bardzo ładne tony i pięknie wygląda na ustach. Klasyczną czerwień zawsze dobrze mieć :) Dostaniecie ją na Notino.pl



Polecam je pod rozwagę tym, dla których klasyczna wersja w płynie nie jest idealnym rozwiązaniem, i dla wszystkich innych właściwie, przy czym przypominam, że będą się jednak różnić w zależności od koloru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)