października 17, 2022

WIBO UNDER EYE HYDRATING TO ŚWIETNY PUDER POD OCZY!

Nawet nie wiem kiedy nastąpił ten moment, gdzie zaczęłam używać osobnego pudru pod oczy. Bardzo możliwe, że stało się to za sprawą marki Wibo która wypuściła na rynek kilka opcji pudrów pod oczy. Dziś o jednym z nich, zapraszam do dalszej części wpisu! 


Nie sądziłam, że zauważę różnicę przy używaniu pudru stricte pod oczy ale pamiętam jak po pierwszym użyciu byłam po prostu oczarowana! Wibo Under Eye Hydrating puder utrwalający to taki mały słodki kosmetyk, który naprawdę uwielbiam! Dlaczego? Przekonajcie się same!



Puder ma bardzo fajne opakowanie - przypomina to od pudru z poprzedniej kolekcji (Wibo, Photo Ready, Loose Powder Prepare & Finish), ze względu na swoje kwadratowe opakowanie, jednak w środku zastosowano inne rozwiązanie. Zamiast klasycznego sitka puder ma wewnątrz siatkę, przez którą produkt się przesypuje. Czy jest to dobre rozwiązanie? Szczerze mówiąc jak dla mnie jest to zbędna innowacja. Jeżeli puder posiada opakowanie z zamykanym sitkiem, to jest to dobre rozwiązanie, bo nic nam się w transporcie nie wysypie, a na zakrętkę możemy wysypać odpowiednią ilość pudru. Nie mówię, że ta siatka jest zła - według mnie nie jest po prostu niczym niezbędnym ani też zmieniającym życie. 

 


Sam puder ma przyjemną formułę, choć zmieniłabym zapach. Jest słodki, waniliowy, mdły, jeżeli tak jak ja nie przepadacie za waniliową nutą, to będzie was drażnił. Puder ma przyjazny odcień, delikatnie żółty, ale nie tak, jak pudry bananowe, to beżowy odcień, który subtelnie wpada w żółć.

 


Na skórze wygląda ładnie, nieźle stapia się z kremami BB, wygładza skórę i zmniejsza widoczność porów. Nie zapycha i nie podkreśla suchych miejsc na twarzy, Kremy BB utrwala dobrze,  efekt matu utrzymuje się w porządku. Z drugiej strony ten mat, choć nie za mocny, to wygląda ładnie, nie jest to tzw. tępy i płaski mat. Osobom, którym nie zależy na jak najnaturalniejszym wyglądzie skóry ten puder na pewno przypadnie do gustu. Jeśli lubicie zakupy online to markę Wibo można dostać na Notino.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)