czerwca 13, 2022

SCHWARZKOPF GLISS PROTEIN + MASECZKA NAWILŻAJĄCA Z MASŁEM KAKAOWYM


 Dziś post dla włosomaniaczek. Będzie o moim ostatnim odkryciu (długo nie wiedziałam, że taka seria w ogóle istnieje!) a mianowicie o Schwarzkopf Gliss Protein+ maseczka nawilżająca z masłem kakaowym. Przekonajcie się same za co polubiłam tę maskę!

Nawilżająca maska do włosów z proteinami soi i masłem kakaowym do zniszczonych i suchych włosów. Zapewnia włosom równowagę nawilżenia oraz wzmacnia je i zabezpiecza przed łamliwością. 96% składników pochodzenia naturalnego*. *w tym woda.


Pojemność: 400ml

Cena: 20zł

Sklep: drogerie stacjonarne i internetowe

Ważność: 12 miesięcy od otwarcia



Maska ma ogromną pojemność i obłędnie pachnie masłem kakaowym. Wygodny, niestety plastikowy słoik wystarcza na bardzo dłuuugo. Produkt można stosować na cztery różne sposoby:

1. Delikatna Pielęgnacja - przed myciem włosów szamponem

2. Odżywka do spłukiwania - łatwe rozczesywanie

3. Maska - intensywna regeneracja

4. Kuracja bez spłukiwania - na końcówki włosów



Sama najchętniej używam jej jako odżywki do spłukiwania. Lubię po nią sięgać szczególnie po farbowaniu włosów, bo wtedy moje kosmyki wymagają silnej i natychmiastowej regeneracji oraz głębokiego nawilżenia. Maska bardzo dobrze sobie radzi z moimi sianowatymi końcówkami. Do tego zdecydowania ułatwia rozczesywanie. Włosy od razu stają się gładkie, wręcz śliskie w dotyku. Po wysuszeniu są sypkie i wygładzone. Przy moich szybko przetłuszczających się włosach nakładam ją omijając nasadę głowy. Robię tak ze wszystkimi maskami. Ta metoda najlepiej się u mnie sprawdza. 


W składzie rzeczywiście znajdziemy proteiny soi oraz masło kakaowe. Do tego jest tu jeszcze olej z moreli i pantenol. Niezbyt dużo tych dobroci, ale działanie jest bardzo przyjemne. Ja lubię mieć w łazience przynajmniej jedną maskę czy odżywkę drogeryjną. Cenię je za natychmiastowe działanie. 

Z tej serii dostępne są jeszcze dwie inne wersje: z olejem babassu, który nabłyszcza i z masłem shea, które odżywia. Wszystkie rodzaje tej maski dostępne są na Notino.pl


Skład:

Aqua (Water, Eau), Cetearyl Alcohol, Isopropyl Myristate, Behentrimonium Chloride, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter*, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Panthenol, Hydrolyzed Soy Protein, Stearamidopropyl Dimethylamine, Cetyl Palmitate, Parfum (Fragrance), Isopropyl Alcohol, Citric Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Benzoate, Dimethicone, Cetrimonium Chloride, Phenoxyethanol, Methylparaben, Benzyl Alcohol, Limonene


Znacie maski 4w1 Gliss Performance od Schwarzkopf? Stosujecie drogeryjne produkty w Waszej włosowej pielęgnacji? Może polecicie mi coś równie dobrego? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)