grudnia 18, 2020

ZIMOWE ZDOBIENIE Z HYBRYDAMI SEMILAC: 151 ARMY GREEN I RENIFERKI

Semilac Army Green 151
Kiedy zobaczyłam hybrydę 151 Army Green z Semilaca, widziałam, że musi znaleźć się u mnie! Udało mi się zdobyć ją jeszcze przed świętami. To piękna zgniła zieleń, bardzo modny kolor w tym sezonie. Jeśli jesteście ciekawe moich reniferów - zapraszam do dalszej części wpisu.


Niejednokrotnie wspominałam, że nie mam żadnych szkoleń i nie robię nikomu paznokci zawodowo - jedynie moim przyjaciółkom, bo sprawia mi to frajdę. Lubię pokazywać Wam co zmalowałam i powiem Wam, że to dodatkowo mnie motywuje do rozwijania się w tym temacie. Ostatnio miałam niezłą wenę i pół nocy malowałam świąteczno-zimowy wzornik. Żałuję, że ciężko znaleźć mi na to więcej czasu, ale kupiłam sobie na święta jeszcze kilka czystych wzorników i może uda mi się nieco poćwiczyć rękę :-) 

Dzisiaj chciałam pokazać Wam typowo zimowe mani, mimo, że butelkowa zieleń kojarzy mi się raczej z jesienią, ewentualnie z wiosną, a z zimą najmniej to renifery nadają właściwy klimat. Moim zdaniem są przeurocze - mamy tutaj parkę - chłopczyka i dziewczynkę :-) Postanowiłam namalować ich obok siebie, a na drugiej ręce na palcu serdecznym znajduje się tylko małe czerwone serduszko. Swoją drogą Army Green ładnie wygląda z kolorkiem właśnie czerwonym i warto rozważyć takie połączenie.
Zimowe paznokcie

Idzie mi coraz lepiej, bo parę reniferów wymalowałam dość szybko. Pierwsze podejście było na wzorniku a drugie na pięknych paznokciach Agi. Chociaż nie są perfekcyjne to mają w sobie coś uroczego. Dodatkowo wydaje mi się, że to właśnie na takim zielonym tle wyglądają najlepiej!

Uwielbiam lakiery hybrydowe Semilaca! Army Green totalnie skradł moje serce, na pewno jeszcze nie raz tutaj zagości.
Semilac Army Green

Mam Wam do pokazania jeszcze kilka pięknych kolorków z marki Semilac Paris, które jakiś czas temu znalazły się w moim posiadaniu. W tym roku nie będzie typowo świątecznych zdobień, jedynie te zimowe i karnawałowe. Inne zdobienia w tym także świąteczne możecie oglądać pod etykietą HYBRYDA. Jestem ciekawa czy kupujecie taką słodką parkę na paznokciach, bo ja zdecydowanie tak :-)! 

W mojej ulubionej drogerii internetowej Notino.pl znajdziecie nie tylko lakiery hybrydowe ale też bazę, top i inne niezbędne akcesoria do wykonania manicure. Malujecie sobie paznokcie same czy jednak wybieracie się do kosmetyczki? Ja lubię malować paznokcie sama ;)

14 komentarzy:

  1. ja akurat za zielenią na paznokciach nie przepadam - jednak te zdobienia są przeurocze! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne są , szkoda ze ja nie mam takiego talentu , wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe mani, Wesołych

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne *-* Jak Ty to zrobiłaś?! Zazdroszczę talentu ;)
    Wesołych, spokojnych, pełnych miłości i rodzinnego ciepła Świąt Bożego Narodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor i urocze zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor i ładne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi zawsze koleżanka robi hybrydę podsune jej ten pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna świąteczna stylizacja, jesteśmy pod wrażeniem ręcznie malowanych zdobień :)

    Pozdrawiam,
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)