kwietnia 21, 2020

POMYSŁ NA PREZENT DLA NIEGO | YVES SAINT LAURENT 'Y'

Pomysł na prezent dla chłopaka, męża, kolegi czy taty. YSL Y perfuma opinie, Yves Saint Laurent Y #thatsY

Jeżeli śledzicie mojego bloga w miarę na bieżąco z pewnością wiecie, że uwielbiam perfumy! Mam ich pokaźną gromadkę, ale ciągle szukam nowych zapachów trafiających w moje gusta. Dzisiaj jednak chcę opowiedzieć Wam o bardzo ładnej perfumie dla mężczyzn, a mianowicie Yves Saint Laurent Y, który skradł serce moje jak i mojego mężczyzny. Jeżeli nie wiecie co kupić pod na prezent dla chłopaka, taty czy przyjaciela - zapraszam do dalszej części wpisu!



Mimo, że zdjęcia są raczej w mrocznym klimacie zapach należy raczej do tych świeżych energicznych. Woda toaletowa Yves Saint Laurent Y kojarzy mi się z mężczyzną współczesnym, aktywnym i odważnym. Posiada nuty zapachowe z grupy Fougere które najbardziej lubię w męskich perfumach.


Samo 'Y' oznacza 'dlaczego' a odpowiedź znajduje się w środku flakonika :) Na pierwszy raz zdecydowaliśmy się na pojemność 30 ml, ale kiedy to opakowanie się skończy jestem pewna, że mój mężczyzna zaopatrzy się w kolejne. 
Pomysł na prezent dla chłopaka, męża, kolegi czy taty. YSL Y perfuma opinie, Yves Saint Laurent Y #thatsY

Zauważyłam, że perfumy marki Yves Saint Laurent najczęściej wpadają w moje gusta, dlatego co jakiś czas chodzę sprawdzać czy nie pojawiło się nic nowego. Jestem pewna, że ta kompozycja przypadnie do gustu niejednemu mężczyźnie. 

Jeżeli zastanawiasz się co kupić na prezent dla chłopaka czy męża koniecznie sprawdź tą perfumę. Mówię Wam o tym, bo zdaję sobie sprawę ile czasu potrafi zająć Nam szukanie idealnego prezentu dla drugiej połówki. Sprawdźcie na Notino.pl i dorwijcie perfumy taniej! Oczywiście niekoniecznie te aczkolwiek perfumy Y łapią się na promocję - są teraz w bardzo korzystnej cenie! 


Pomysł na prezent dla chłopaka, męża, kolegi czy taty. YSL Y perfuma opinie, Yves Saint Laurent Y #thatsY

Oczywiście jako typowa baba nie mogłam pozwolić na to aby do koszyka nie trafiło nic dla mnie! Postanowiłam kupić sobie zapach który od dłuższego czasu chodził mi po głowie również z marki Yves Saint Laurent - ale jaki konkretnie dowiecie się już niedługo, postanowiłam poświęcić ta te zapachy dwa osobne wpisy. Czy też macie takiego fioła na punkcie zapachów? Mi podobają się coraz to nowe - mojej kieszeni niekoniecznie. Jak jest u Was? Jaki jest Wasz ulubiony męski zapach? Chętnie sprawdzę Wasze rekomendacje!

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)