września 06, 2018

MOJE TOP 3 PRODUKTY Z CLINIQUE: SZMINKA, PODKŁAD I KREM POD OCZY

Marka Clinique kojarzy mi się z bezpiecznymi, nieuczulającymi kosmetykami. Nie wiem czy wiecie ale wszystkie ich kosmetyki są nieperfumowane i poddawane masie testów alergicznych dzięki czemu nadają się do nawet do najbardziej wrażliwej cery. Przetestowałam już naprawdę sporo ich produktów zarówno do pielęgnacji jak i makijażu i dzisiaj chcę przedstawić Wam moje top 3 marki Clinique. Zapraszam do dalszej części wpisu!

CLINIQUE PEP-START NAWILŻAJĄCY KREM POD OCZY PRZECIW CIENIOM I OBRZĘKOM 

Niestety nadal zdarza mi się zapomnieć o nałożeniu kremu pod oczy, chociaż staram się nakładać go przynajmniej raz dziennie. Pomarańczowy kolor opakowania nieco mi o tym przypomina, bo rzuca się w oczy ;-) Testowałam już kilka, w tym dwa z Clinique i na tą chwilę Pep-Start jest moim ulubieńcem. Świetnie radzi sobie z obrzękami które niestety zdarzają mi się coraz częściej. Pamiętajcie aby dbać o okolice oczu, bo skóra tam jest dużo delikatniejsza dlatego warto sięgać po dermokosmetyki. Ten krem sprawdza się u mnie świetnie, już raz wspominałam Wam o nim na blogu i nic się w tej kwestii nie zmieniło. Do tego jest bardzo wydajny, zainwestujemy raz i możemy go używać przez kilka miesięcy. 

CLINIQUE ANTI-BLEMISH SOLUTIONS PODKŁAD W PŁYNIE DO SKÓRY Z PROBLEMAMI

O tym podkładzie wspominałam Wam na blogu ale już naprawdę dawno temu dlatego warto o nim przypomnieć. Jedynym minusem tego kosmetyku jest fakt, że nie ma w sobie żadnego filtra. Podkład jest beztłuszczowy przez co ma nietypową konsystencję, która mi osobiście bardzo odpowiada. Krycie jest średnie w kierunku do pełnego, ja posiadam odcień 02, w gamie dostępnych jest ich 7. Nadaje się do skóry trądzikowej, zakrywa niedoskonałości czego chcieć więcej? ;) 



CLINIQUE POP MATTE MATUJĄCA POMADKA + BAZA W JEDNYM 

O tej szmince jeszcze nigdy tutaj nie wspominałam sama nie wiem dlaczego. Szminka ma mocny pigment i bardzo ładnie nawilża usta. Utrzymuje się na ustach kilka godzin i ma matowe wykończenie. Ma lekką, kremową formułę która świetnie prezentuje się na ustach. Jest bardzo komfortowa w noszeniu, a gama kolorystyczna jest naprawdę obszerna. Ja posiadam odcień 04 MOD POP który jest jaskrawym różem. Pięknie dopełnia cały makijaż, polecam do noszenia na co dzień jak i na większe wyjścia. 

Jakie Wy macie opinie na temat marki Clinique? Koniecznie podzielcie się swoim zdaniem, może odkryje jakieś nowe kosmetyki? :) Czekam na Wasze opinie!

3 komentarze:

  1. Uwielbiam markę Clinique! Szminka ma genialny kolor! Bardzo Ci pasuje! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako jedna z nielicznych chyba nie miałam jeszcze żadnego z kosmetyków Clinique. Uwierzysz?

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te kosmetyki

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, xx
    Miłego dnia, Bambi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)