lutego 23, 2018

ELEGANCKIE, HYBRYDOWE PAZNOKCIE IDEALNE DO PRACY I NA UCZELNIĘ - POZNAJ MOJĄ PROPOZYCJĘ - SEMILAC 097 INDIAN ROSES

Pamiętam czasy kiedy każdy z moich paznokci był w innym kolorze. Wzorki, jaskrawe odcienie były na porządku dziennym! Później pokochałam wszystkie odcienie różu, szczególnie te soczyste. Po jakimś czasie dorosłam do czerwieni i to w takich paznokciach czuję się najlepiej. Czasami jednak mam ochotę na jakąś odskocznię - dlatego zdecydowałam się na klasykę która skradła moje serce, a mowa tutaj o Semilac Indian Roses!
Nie sądziłam, że paznokcie w jednym na dodatek jasnym kolorze tak mocno przypadną mi do gustu. Taka jasna hybryda to przedłużenie naszych palców - dłonie wydają się dłuższe i smuklejsze. Teoretycznie kolor nie rzuca się w oczy, jednak ciężko przejść obok nich obojętnie. 
Czarne kropki dodały charakteru paznokciom. Bardzo spodobała mi się taka minimalistyczna opcja zdobień - a co Wy o niej sądzicie? 

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie się to prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna propozycja idealna na co dzień :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne i eleganckie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby prosto, ale te kropki dodają charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie one wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny, oryginalny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  7. to jest indian roses? matko kochana, jak mój monitor przekłamuje kolory! tak się składa, że mam ten lakier i wiem, że na żywo wygląda zupełnie inaczej

    OdpowiedzUsuń
  8. Zauważyłam, że to zdobienie jest teraz w modzie :D

    sensiblees.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. są perfekcyjne! Tak jak mówisz idealne do pracy czy na uczelnie, delikatne i z klasą

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie delikatne zdobienia! Super to wygląda 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pazurki. Bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. panzokcie cudowne, a pierścionki jeszcze piękniejsze ;)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie zwykłe a takie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealne na uczelnię, nie rzucają się w oczy, delikatne. Super!
    Świetny blog! Będę u Ciebie częściej, obiecuję! Jest tu świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo właśnie, na uczelnie będą idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile bym dała, żeby móc malować sobie paznokcie. Niestety, na razie nie mogę. Za to wybieram się na zabieg, który ostatnio podarowałam teściowej
    https://myszkapoekranie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)