stycznia 22, 2018

SPOTKANIE BLOGEREK W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM {RELACJA Z 13.01.2018 } #WSPIERAMYWOŚP

W minioną sobotę miałam okazję uczestniczyć w bardzo fajnym spotkaniu blogerek w Ostrowcu Świętokrzyskim. Hasło przewodnie - BLOGOKARNAWAŁ - dla mnie bomba, musiałam ubrać sukienkę i koniecznie - czerwone usta! Zapraszam na fotorelację ;-)!

Spotkanie zorganizowała Asia z bloga asiawalczyk.pl, Gabi z bloga gabikobylak.pl oraz Paulina ♥ z beautifulduty.pl. Dziewczyny odwaliły dosłownie KAWAŁ dobrej roboty, bo spotkanie było przegenialne, śmiem stwierdzić, że jedno z najlepszych na których byłam!

Na spotkaniu odbyła się krótka i przyjemna prezentacja produktów Dermacol. To moja pierwsza styczność z tą firmą i pierwsze wrażenie jest bardzo, ale to bardzo pozytywne!

Nie zabrakło słodkości - przepyszny tort z logo Blogokarnawału oraz urocze babeczki, które poszły w cycki :D Za piękny tort stokrotne dzięki dla Cukiernia u Ani! Babeczki to sprawka cukierni  Słodki Zakątek
Wsparłyśmy też WOŚP! Trzeba pomagać, pamiętajcie! Dziewczyny miały genialny pomysł ze zorganizowaniem zbiórki!
Dostałyśmy bojowe zadanie - kilka miłych słów na temat każdej z uczestniczek spotkania. To będzie pamiątka do końca życia :-)!
Moje Słoneczka ♥
Masa upominków, które pokażę Wam w następnym poście - będzie co testować, bo kosmetyki zapowiadają się naprawdę obiecująco! Miło było zobaczyć ponownie znajome twarze oraz poznać zupełnie nowe - dziewczyny dzięki za spotkanie! 

9 komentarzy:

  1. Super spotkanie :D Mam nadzieję, że kiedyś także uda mi się w takim uczestniczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie spotkania! Bardzo fajne dziewczyny, aż miło się ogląda

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Na moim instagramie ruszył konkurs wygrywa 15 osób!
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna fotorelacja :))) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno wspaniale spędziłyście czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, że się udało spotkanie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Asia miło było Cię znowu zobaczyć. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)