grudnia 12, 2016

FILMY ŚWIĄTECZNE I ŚWIĄTECZNA PLAYLISTA

filmy świąteczne, filmy na święta

Świąteczne filmy to temat bardzo na czasie więc drugi dzień z serii 'blogmas' postanowiłam poświęcić właśnie tej tematyce. We wpisie znajdziecie też moją krótką świąteczną playlistę, która leci na mieszkaniu praktycznie na okrągło, a jeśli nie słucham muzyki to oglądam filmy o tematyce świątecznej. 


Świąteczna playlista 

będzie bardzo oklepana, ale postanowiłam pokazać Wam tutaj 5 ulubionych świątecznych piosenek. 

"Santa Claus is coming to Town"



"Deck the Halls"


"Hej z kopyta kulig rwie"


"Silent Night"


"Jest taki dzień"


świąteczne filmy

które warto pooglądać. Podobny wpis dodałam w zeszłym roku i do niego Was odsyłam: FILMY ŚWIĄTECZNE KTÓRE WARTO POOGLĄDAĆ. Dzisiaj mam dla Was kolejne propozycje :-)

1. The Family Man


2. Kochajmy się od święta

3. Świąteczne zaręczyny


4. Świąteczna historia


5. Elf


6. Gdzie jest Pani Mikołajowa?


7. Świąteczna gorączka 1 i 2

Na dziś to już tyle, mam nadzieję, że ta ściągawka się Wam przyda! Będę wdzięczna jeśli polecicie mi jakieś ciekawe świąteczne filmy, uwielbiam tą kategorię! 

ZOBACZ TEŻ: NAJLEPSZE KOMEDIE ROMANTYCZNE NA ŚWIĘTA

22 komentarze:

  1. O już wiem jakie filmy będę oglądać w święta:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, dzięki za te pozycje, większości filmów jeszcze nie widziałam :) Osobiście polecam film "Wesołych Świąt" z 2006 roku (świetna rola Dannego De Vito) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam ten film, pojawił się już w innym zestawieniu ;)

      Usuń
  3. O, o Deck the Halls nie słyszałam ;) A myślałam, że znam już wszystkie świąteczne piosenki ;) A co jeszcze dziwniejsze, to nie widziałam żadnego filmu, z wyjątkiem elfa ;o Tyle do nadrobienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż dziw bierze, że nie znam żadnego z tych filmów :P

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe fajna prezentacja filmów i piosenek ;) Ale ja świąt nie obchodzę więc oglądam co popadnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, jak to się stało, że nie oglądałam żadnego z tych filmów?

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe propozycje :) aż sobie zapiszę w zakładkach żeby móc pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tych filmów ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. kurd eniby większość filmów znam, ale jakoś nic mi do głowy nie przychodzi, żadne szczegóły ;D muszę obejrzeć ponownie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy znasz film pt. ,,Cud na 34 ulicy" czy inny tytuł ,,Mikołaj z 34 ulicy"???
    Film jest rewelacyjny oglądam go co roku w Boże Narodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog :)
    Piękny jest film pt. ,,Bajkowe Świeta Bożego Narodzenia" zwistun: https://www.youtube.com/watch?v=R4Vays9xm2M
    lub ,,Porzucone serca" ciężko znaleźć zwiastun, podaje lin do strony na portalu filmweb.pl: http://www.filmweb.pl/film/Porzucone+serca-1997-106125/descs

    OdpowiedzUsuń
  12. To dziwne, ale nie widziałam większości z tych filmów. :D Muszę nadrobić koniecznie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)