grudnia 03, 2016

FAJNE FILMY NA ZIMOWE WIECZORY

filmy, fajny film, filmy na zimowe wieczory

W wolnym czasie uwielbiam oglądać filmy, zresztą kto nie lubi? Jak chcę się odmóżdżyć wybieram oczywiście komedie. Mam dla Was filmy na jesienne i zimowe wieczory które tak naprawdę wcale nie musicie oglądać w zimie ani nawet wieczorem ;) Zapraszam do dalszej części wpisu!



AMERYKAŃSKIE CIACHO

 "seksowna komedia"

 W roli głównej Ashton Kutcher. Postać grana przez niego - Nikki - znajduje dość nietypowy pomysł na życie i pozostaje na utrzymaniu.. bogatych kobiet. Któregoś razu trafia na dziewczynę, która zachowuje się podobnie jak on. Zobaczcie co z tego wyniknie! 


STARY, GDZIE MOJA BRYKA?

Czasami sama mogłabym zadać sobie tego typu pytanie haha :-) Film opowiada o dwóch kumplach, którzy po grubszej imprezie nie pamiętają praktycznie nic i próbują przypomnieć sobie co robili zeszłej nocy i.. gdzie jest ich bryka :-) W roli głównej znów Ashton Kutcher oraz Seann Scott.


OSTRA JAZDA

Lubię czasami pooglądać komedie których akcja toczy się w różnego rodzaju kampusach czy akademikach, tak jak w przypadku "Ostrej jazdy". Główny bohater - Josh w wyniku nieuwagi musi pokonać setki kilometrów, żeby pewne nagranie nie dostało się w ręce jego dziewczyny. Niestety cały czas jest o krok w tyle.. 


MYŚL JAK FACET

Tą komedię polecam szczególnie Kobietom :D Myślę, że nie należy traktować jej do końca poważnie, ale bardzo fajnie widać pewne typowe zachowania. Steave Harvey napisał poradnik "Myśl jak facet" z którego cztery przyjaciółki postanawiają czerpać wiedzę.. Czy im się to uda? Sprawdźcie!


WIELKI STACH

Kiedy jest się nieuczciwym biznesmenem trzeba ponieść konsekwencje. Taki los czeka też Stana. Przed pójściem na odsiadkę postanawia jednak nauczyć się sztuk walki, żeby nie zginąć w więzieniu. Czy uda mu się "wychować" sobie resztę więźniów? 


Na dziś to już tyle, resztę polecanych przeze mnie tytułów możecie znaleźć tutaj: FILMOWY PRZEGLĄD. Może Wy polecicie mi jakąś ciekawą komedię ? :) 

17 komentarzy:

  1. Nie oglądałam tylko ostatniego :) "Myśl jak facet" bardzo mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też i aż żałuję, że nie mam takiego poradnika :D

      Usuń
  2. Niestety nie widziałam żadnego z tych filmów, ale chyba muszę sobie obejrzeć jakąś komedię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam żadnego, ale nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam żadnego filmu ale myśl jak facet no ciekawa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, polecam wam film "najdłuższa podróż", fajna i lekka fabuła, a aktor :O same zobaczycie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych filmów :) Fajna forma wpisu - krótkie opisy. Dzięki temu każdy może wybrać coś dla siebie.
    Jutro planuję obejrzeć "To właśnie miłość" :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobała mi się kreacja Nikkiego, jaką stworzył Kutcher :D Wyjątkowo zabawny film.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Kutchera, wszystkie filmy z nim są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stary, gdzie moja bryka to świetny film idealny na długie wieczory. Widziałam może dwa razy, ale na pewno zobaczę wkrótce. Inne filmy również przypadły mi do gustu, dlatego już wpisuję je na moją listę. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)