kwietnia 13, 2015

ULUBIEŃCY MARCA 2015

Cześć Kochane!
Dzisiaj mam dla Was moją Złotą Piątkę z marca czyli po prostu produkty których używałam najczęściej i najchętniej. Większość z tych produktów doczeka się na pewno recenzji dziś mam dla Was jedynie krótkie zachwyty :)


Avon, zmysłowa przyjemność - szminka do ust w odcieniu Poppy pink to kolor dla mnie wręcz idealny. Sama szminka u mnie sprawdza się świetnie, jedyne co mi przeszkadza to posmak jaki pozostawia. Poza tym bomba - intensywny kolor, dobra trwałość i niska cena. 

Revitalash, żel do brwi w brązowym odcieniu. Nie wiem właściwie czy są inne odcienie, ale jeśli tak to ten brązowy jest moim hitem. Nadaje bardzo delikatny kolor, ale ujarzmia moje brwi na cały dzień. Stosuję go codziennie i jestem niesamowicie zadowolona.

Kobo, kuleczki rozświetlające to mój pierwszy tego typu kosmetyk, więc nie mam żadnego porównania. Jednak jak na pierwsze zetknięcie się z czymkolwiek rozświetlającym moje wrażenie jest bardzo pozytywne. Kuleczki nadają piękny błysk i ładnie wtapiają się w makijaż. Absolutnie nie są zbyt nachalne!

WAX, odżywka bez spłukiwania do włosów jasnych ma za zadanie nawilżać, wzmacniać i chronić. Cóż, ostatnio jestem niezłym leniem i odżywki bez spłukiwania są moimi sprzymierzeńcami. Ta pięknie pachnie i nawilża moje włosy. Jest dość wydajna, bo stosuję ją po każdym myciu od ponad miesiąca, a mam jeszcze sporo w opakowaniu.

Pilarix, krem mocznikowy stosuję na noc - na pięty, łokcie, czasem kolana - w miejsca gdzie skóra potrzebuje potężnej dawki nawilżenia. Ten krem to mistrzostwo świata, uwielbiam jego specyficzny zapach, a przede wszystkim to jak skóra po nim wygląda. Wchłania się ekspresowo i na prawdę działa!

Znacie któryś z powyższych produktów ? :) 

12 komentarzy:

  1. Kolor pomadki? Cudowny ❤️

    _____________________
    Just Cavalli on
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię te rozświetlające perełki z KOBO :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie można kupić ten krem mocznikowy? Też jestem zwolenniczką odżywek bez spłukiwania, dzięki temu nigdy o nich nie zapominam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNE MARKI! BARDZO MI SIE PODOBA POST

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się skusić w końcu na jakąś pomadkę z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor szminki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)