lutego 22, 2015

FILMY KTÓRE WARTO POOGLĄDAĆ

Tak się złożyło, że w ostatnim okresie byłam na kilku filmach i chcę podzielić się w Wami moimi odczuciami odnośnie pooglądanych filmów i być może zaproponować Wam coś innego niż 50 twarzy Greya, bo istnieje mnóstwo filmów które warto pooglądać. 



Bezwstydny Mortdecai to bardzo lekka komedia, w którym główną rolę gra Jonny Depp. Film opowiada o poszukiwaniach zaginionego obrazu Goi, na którym znajdują się wskazówki dotyczące konta bankowego w którym to znajdują się potężne pieniądze. Uważam, że to fajna opcja dla osób które mają ochotę pooglądać coś bez jakiś głębszych przekazów :D Taki dobry film na zrelaksowanie się. Nie należy do tych nudnych filmów, ale też nie powalił mnie na kolana. Dałabym mu taką mocną czwórkę.
Fajna komedia Bezwstydny Mordacai

Pingwiny z Madagaskaru miałam okazję oglądać dwa razy - w 2D i 3D - z kuzynką, a później z
bratem. Osobiście uważam, że odcinki są dużo śmieszniejsze i ciekawsze, chociaż sam pełnometrażowy film też nie był zły, to chyba czekałam na coś więcej. Młodszej części widowni na pewno się spodoba, jeśli chodzi o mnie to taka średniawka. Były momenty w których śmiałam się jak dziecko, ale chwilami bywało nudo. Mimo wszystko fani Pingwinów powinni obejrzeć ;-)! Jeśli chodzi o efekty 3D to za wiele ich nie było, więc nie polecam tej opcji. 
Film animowany Pingwiny z Madagaskaru

Jupiter: Intronizacja to film na który wcale nie miałam ochoty iść, ale ostatecznie nie miałam nic ciekawszego do roboty i poszłam. Oglądając zwiastun stwierdziłam, że mogłabym pooglądać go ostatecznie w 3D, bo to film akcji więc efekty powinny być fajne. Chociaż nie przepadam za filmami science fiction to Jupiter ma u mnie wielką szóstkę z plusem. Chociaż opinie w Internecie ma różne, ja zupełnie się z nimi nie zgadzam i im dłużej o tym filmie myślę, to bardziej mi się podoba. Mam nadzieję, że to jeszcze nie koniec i pojawi się kolejna część.
Fajny film akcji Jupiter


50 twarzy Greya - miało być coś oprócz tego filmu, ale i o nim warto wspomnieć. Ale czy warto na
niego iść? Sama nie wiem. Bo wzbudził we mnie sporo emocji, a to film robić powinien, jednak samo zakończenie nie do końca mi się podobało. Właściwie nie podobało wcale. Za mało sensownej treści, strasznie okrojone wszystko, zabrakło mi tam czegoś głębszego, ale mimo wszystko nie żałuję, że go pooglądałam i jeśli wyjdzie kolejna część - też chętnie pooglądam.
50 twarzy Greya czy warto pooglądać


Dzień z życia blondynki wciąż czeka w kolejce. Mam straszną chęć go pooglądać, ale jak ostatnio znalazłam już czas to akurat tego dnia nie był wyświetlany. Czy byłyście na tym filmie i możecie mi powiedzieć - czy warto?
fajna komedia do pooglądania

Oglądałyście któryś z tych filmów?

13 komentarzy:

  1. ja nie oglądałam jeszcze żadnego z tych filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie oglądałam żadnego z tego filmu, ale kusi mnie Jupiter z Milą Kunis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam Greya i chcemy się jeszcze na coś wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też obejrzałam Greya i muszę przyznać, że miło mnie zaskoczył, bo spodziewałam się czegoś gorszego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam pingwiny też bez szału jak dla mnie :D Dzień z życia blondynki mam w planach - jest już na necie więc na dnach zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Greya nie ogladałam i jakoś mnie do tego nie ciągnie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego niestety jeszcze nie oglądałyśmy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie obejrzałam żadnego z tych filmów, ale zorientowani w moim życiu wiedzą, że kino to góra raz na pół roku fartem :P. Niemniej jednak bardzo mnie ten Mortdecai już kiedyś zaciekawił. Na Greya bym z zasady nie poszła, ale zamierzam obejrzeć w domu ;) z mężem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Pingwiny miałam iść do kina, ale plany mi się niestety pokrzyżowały. Mój chłopak był i stwierdził, że takie średnie były.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam tych filmów, ale widziałam IDĘ ;)
    filmy mnie nudzą, bo uważam, że świat karmi się szmirą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)