grudnia 16, 2015

MOJA ZIMOWA WISHLISTA

Muszę Wam powiedzieć, że o ile comiesięczne chciejlisty sprawdzały się średnio tak taka jedna na porę roku zdała egzamin. Mam nadzieję, że zimowa wishista, którą Wam zaraz zaprezentuje również rozstanie w miarę możliwości zrealizowana. Jeśli jesteście ciekawi na co odkładam do skarbonki - zajrzyjcie do dalszej części wpisu.


Czarne, grube legginsy to nawet nie moje życzenie, ale konieczność! Miałam bardzo fajne, grube, nieprześwitujące legginsy, niestety mój pies podarł mi je podczas zabawy. Teraz szukam idealnych i znaleźć nie mogę. 

Mała czerwona czyli coś klasycznego, co marzy mi się szczególnie na Święta. Chciałabym żeby była lekko szeroka - wiadome, nikt nie ma ochoty wciągać brzucha przy Wigilijnym stole. Widziałam kilka dość ładnych, ale każdej brakowało tego czegoś. Mam nadzieję, że znajdę swój ideał przed świętami. 

CK, Eternity Now to zapach który tak mnie urzekł, że śni mi się po nocach :-) A tak na poważnie - jest piękny i mam nadzieję, że szybko uda mi się na niego odłożyć. Z drugiej strony myślę, że na zimę lepiej sprawdzi się In2you, więc Eternity Now mogłoby poczekać do wiosny, no ale... :)

Bordowe Air Force 1 czyli model butów od Nike które są po prostu przepiękne. Z drugiej strony są zamszowe, więc to średnia opcja na zimę, ale liczę, że przez najbliższy czas uda mi się na nie uzbierać. 

Obiektyw do Nikona w sumie nie mam w planach żadnego konkretnego modelu i jestem zadowolona z tego który mam obecnie, jednak mój obiektyw nie ma w sobie autofocusa, dlatego czasami utrudnia mi to pracę. Mam zamiar kupić sobie obiektyw, który nie będzie drogi a jednocześnie posłuży mi podczas robienia zdjęć małym elementom lub podczas korzystania z samowyzwalacza, kiedy sama ostrości ustawić nie mogę. Zastanawiam się nad Nikkorem 18-70.

Jak widzicie moja lista życzeń nie jest specjalnie długa, ale zawiera dość kosztowne rzeczy, na które będę musiała trochę poodkładać. Nie mniej jednak liczę, że zrealizuję wszystko!

Wróćmy na moment do jesiennej wishlisty, która została zrealizowana w całości! Udało mi się kupić moją wymarzoną lustrzankę, na którą sama sobie zapracowałam w wakacje. Kupiłam też Superstary które były jedną z lepszych decyzji w kwestii kupowania butów. Jest też zimowa kurtka  którą ostatecznie kupiłam w kolorze szarym. Za to szarą maksi zastąpiłam... bordową maksi która nada się co prawda dopiero późną wiosną, ale cieszę się, że u mnie jest. Mam też gruby sweter, co prawda początkowo myślałam o całkiem innym fasonie i kolorze, ostatecznie posiadam genialną czarno-białą grubą narzutkę. Niedawno sprezentowałam sobie duży szal w kratkę, który jest tak kochany, że chodzę w nim codziennie! Nie kupiłam jedynie zestawu startowego z Semilaca, ale wszystko poza ich lampą posiadam więc można powiedzieć, że punkt również odhaczony :)! 

Jak z Waszymi wishlistami ? 

29 komentarzy:

  1. Dobry obiektyw też przydałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie lista długaśna, ale jak zwykle są wydatki, których nie da się odłożyć...;/ śliczna ta sukienka, ja teraz poluję na małą czarną, ale jednak dopasowaną:) może przez weekend coś wyhaczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała czarna to również coś co by mi się przydało, jednak ostatnio kusi mnie czerwień ;)

      Usuń
  3. Małą czerwoną też bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne propozycje Twojej listy życzeń :) Czerwona sukienka śliczna, dobry obiektyw tez mi się marzy a w zasadzie aparat najpierw, bo mój padl :( niestety to jak wspomniałaś kosztowna sprawa, więc również muszę poczekać. Świetne buty !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi udało się zapracować na lustrzankę, ogromnie się z niej cieszę. Mam nadzieję, że i Tobie uda się odłożyć na wymarzony sprzęt :)

      Usuń
  5. zazdroszczę, że potrafisz zaoszczędzić. :) wspaniałe rzeczy kupiłaś!
    ja całe wakacje pracowałam i mogłam tyle pieniążków zaoszczędzić, ale że jestem mega rozrzutna wszystko wydawałam na bieżąco :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnimi czasy całkiem przyzwoicie idzie mi oszczędzanie, chociaż wiadomo różnie bywa, czasami ładuję pieniądze w głupoty, ale staram się z tym walczyć ;)

      Usuń
  6. Grube legginsy to podstawa, mam kilka par i nie wyobrażam sobie zimy bez nich :) Mała czerwona piękna, u mnie królują małe czarne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdzie nie mogę dorwać takich w których czułabym się jakoś specjalnie dobrze:/

      Usuń
  7. ten zapach też mnie uwiódł ;) pozdraiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam sporą wishlistę, życzę Ci aby Twoje marzenia się spełniły w najbliższym czasie! Może Mikołaj coś z listy podaruje, jeśli zasłużyłas :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee u mnie niestety Mikołaj pieniężny tylko chodzi - a szkoda, bo zdecydowanie bardziej wolę otrzymywać przedmioty ;)

      Usuń
  9. Ja też mam ochotę na małą, ale czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te air force też za mną chodzą ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka lista to fajny pomysł na oszczędzanie na wymarzone cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, praktykuję to od jakiegoś czasu i świetnie się sprawdza :-)

      Usuń
  12. zawsze marzyłam o takim obiektywie ale skończyło się na tym, że zawsze było coś ważniejszego i zostałam przy kicie ; D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne są te Nike, szkoda tylko, że zamszowe :( Swego czasu chciałam białe, skórzane ale już tyle osób je ma, że aż mi się odechciało bo stały się oklepane :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przymierzałam się do ich kupna, ale ostatecznie wybrałam jakieś inne wtedy. Białe są bardzo fajne, klasyczne, ale te bordowe podobają mi się o wiele bardziej ;)

      Usuń
  14. Małą czerwoną i ja chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdybym robiła taką listę to też z pewnością znalazłby się na niej obiektyw. Mi marzy się Nikkor 50mm :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)