grudnia 14, 2022

LOVELY VEGAN LOOSE POWDER {ŚWIETNY SYPKI PUDER W DOBREJ CENIE!}

Czy pudry marki Lovely są dobre? Oczywiście, że tak! Dzisiaj przygotowałam dla Was obszerną recenzję pudru, którego używam od dłuższego czasu. Mam już wyrobioną własną opinię na jego temat i powiem Wam, że to mój mały hit! Dostępnych jest wiele opcji - ja polecam jeden konkretny... Zapraszam do dalszej części wpisu!



Przed Wami Lovely Vegan Loose Powder puder transparentny! Miałam kilka wersji tego produktu (chyba ten z fioletową oraz żółtą nakrętką) ale ten spodobał mi się szczególnie! Dlaczego? O tym dowiecie się czytając dzisiejszy wpis. Na pewno jeszcze nie raz o nim wspomnę - uważam, że to jeden z lepszych pudrów w super cenie!


Produkt do utrwalenia makijażu Lovely Vegan Loose Powder jest niezastąpiony, jeśli chcesz mieć pewność, że Twój makijaż pozostanie perfekcyjny, nawet po kilku godzinach.



 Przez producenta określony jako transparentny, matujący puder wegański. Ma jasno żółto-beżowy odcień i jest bardzo drobno zmielony. W dotyku zupełnie gładki i całkiem aksamitny. Nie bieli twarzy i nie odbija światła na zdjęciach. Faktycznie jest to puder nadający się do pracy z błyskiem fleszy. Świetnie utrwala i matuje skórę pozostawiając naturalne wykończenie, a to zdecydowanie na ogromny plus! Czasy sztywnego matu mamy już za sobą :) 

Ten puder jest moim faworytem ze względu na to, że nie mam z nim żadnego problemu. Przez producenta określony jako transparentny, silnie matujący fikser mineralny do twarzy. I faktycznie przyznam tutaj rację, puder silnie matuje i mocno utrwala makijaż. Nie jest to produkt aksamitny i miałki w dotyku. Ja bym określiła go jako grubo zmielony puder, który po roztarciu między palcami jest szorstki. W opakowaniu jego kolor jest jasnobeżowy jednak po aplikacji już go na skórze nie widać. I pomimo swojej słabo zmielonej formuły ten puder naprawdę świetnie mi się spisuje. Na pewno sprawdzi się przy cerach tłustszych niż moja, bo naprawdę super trzyma mat. Używam go codziennie, zazwyczaj sięgam po puszek z Inglota którego swoją drogą używam od lat i ewidentnie potrzebuję nowego, ale zawsze o tym zapominam przy zakupach. 




Jeżeli lubicie ładne kosmetyki, nie chcecie wydawać milionów monet podczas zakupów i poszukujecie dobrych sypkich pudrów to naprawdę śmiało możecie się na niego skusić. Dostępny jest online  na Notino.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)