stycznia 21, 2022

FAJNY KOREKTOR POD OCZY {MAX FACTOR FACEFINITY ALL DAY FLAWLESS}


Korektor pod oczy to kosmetyk który jest stałym elementem mojego makijażu. Skóra pod oczami jest delikatna dlatego zawsze szukam czegoś lekkiego ale kryjącego sińce. Przetestowałam już wiele i uznałam, że na uwagę zasługuje Max Factor Facefinity All Day Flawless korektor o długotrwałym działaniu. Jeśli jesteście ciekawe co sądzę o tym korektorze - zapraszam do dalszej części wpisu! 



Marka Max Factor nie jest mi dobrze znana. Używałam dosłownie garstki kosmetyków tej marki, ale żaden z nich mnie nie zawiódł i planuję wypróbować też ich innych kosmetyków, bo korektor o którym dziś mowa okazał się naprawdę fajnym produktem. Lubię używać go przy codziennym makijażu! 



Korektor Mac Factor Facefinity All Day Flawless. Tego typu kosmetyk powinien znaleźć się w kosmetyczce każdej kobiety, dlatego postanowiłam od razu Wam je zrecenzować. 


OD PRODUCENTA: 

Korektor Max Factor Facefinity All Day Flawless z technologią Flexi-hold™ zapewnia perfekcyjne i długotrwałe krycie, a przy tym jest wyjątkowo lekki na skórze. Dzięki możliwości nałożenia kilku warstw jego krycie można stopniować od średniego do pełnego. 

W taki sposób korektor opisany jest na stronie producenta. Czytając to, czuję się zachęcona, bo często zdarza się, że korektory stosowane pod oczy okazują się dla mnie zbyt ciężkie, w efekcie czego wyglądam na zmęczoną, a kosmetyk się roluje. Chętnie zabrałam się za testy, kiedy tylko korektory zawitały w moim domu. Korektor Max Factor Facefinity All Day Flawless dostępny jest w trzech odcieniach. Korektory zamknięte są w smukłej buteleczce z czarnym korkiem. Pod nakrętką znajduje się aplikator do precyzyjnego nakładania kosmetyku bezpośrednio na skórę. Ta forma aplikacji odpowiada mi najbardziej i po takie korektory sięgam najczęściej. 




Korektor ma przyjemną, kremową konsystencję, która zadziwia swoją lekkością. Rozprowadza się z łatwością, nie wysusza i śmiało można nosić go zarówno pod oczami jak i na innych partiach twarzy. Mam wrażenie, że odcień nieco ciemnieje po wyschnięciu, jednak nie jest to znaczna zmiana (a może to tylko moje wrażenie?). Aby uzyskać pełne krycie, trzeba je sobie zbudować (2-3 warstwy w zależności od potrzeb). Kosmetyk jest lekki, więc nie obawiajcie się, że przeciążycie delikatną skórę pod oczami. Kiedy zastygnie całkowicie, bardzo dobrze trzyma się skóry, nie roluje, nie ściera - na prawdę fajnie wygląda. Trzyma się na swoim miejscu do demakijażu, więc w moim przypadku było to średnio 6-8 godzin. 




Co mnie urzekło - znajdzie się kolor pośredni - nie za jasny i nie za ciemny, co nie często się zdarza. Ten środkowy idealnie pasuje do mojej karnacji i na twarzy pozostaje niezauważalny. A właśnie tego szukałam wśród znacznej ilości kosmetyków, które próbowałam do tej pory.  Jak widzicie wybór kolorów jest ogromny i każdy znajdzie coś dla siebie. Te kosmetyki z pewnością warto wypróbować i skusić się na nie, jeśli lubicie zakupy online warto rozejrzeć się za nim na Notino.pl


Stosowaliście już te kosmetyki? Jeśli tak, to chętnie poczytam jak się u Was sprawdzają :)



3 komentarze:

  1. Super że jesteś zadowolona z tego korektora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio nie używam korektorów, ale ten wygląda bardzo ciekawie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się wydaje, że lekko ciemnieje, bo aktualnie go testuję ;) Póki co pod oczy jest zbyt "ciężki" - nie jest najgorszy, ale znam o wiele lżejsze produkty, a do kamuflowania niedoskonałości jest za mało kryjący :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)