maja 31, 2020

WESOŁE MANI Z HYBRYDAMI SEMILAC - 001 STRONG WHITE, 017 GREY I 123 SZEHEREZADA

Dziś przygotowałam coś na maksa luźnego, ale i pociesznego dla oka. Jeśli śledzicie mnie od jakiegoś czasu, to zapewne wiecie, że jestem zakochana w hybrydach marki Semilac Paris. Pokazywałam Wam już wiele propozycji na manicure na moim blogu. Dzisiaj będzie coś na maksa dziewczęcego. Połączenie 001 Strong White z syrenką, 017 Grey oraz 123 Szeherezada moim zdaniem wygląda obłędnie. Zobaczcie same w rozwinięciu wpisu! Zapraszam♥
Pomysł narodził się w mojej głowie bardzo spontanicznie, właściwie do końca nie wiedziałam jaki będzie efekt ostateczny. Wisienką na torcie okazały się być urocze kropki. Uważam, że są na maksa wyjątkowe! Żelowy lakier do paznokci w odcieniu 123 Szeherezada to dobra baza jeśli chodzi o zdobienia. Białe kropki robione sondą w różnych rozmiarach są mocno widoczne, bardzo fajnie kontrastują! 

Zarówno Szeherezada jak i Grey to dla mnie nowe kolorki. Ta pierwsza podobna jest do Mardi Gras. Właściwie to taki intensywniejszy odpowiednik, moim zdaniem równie magiczny! Wiele osób polecało mi właśnie ten odcień. Początkowo się przed nim wzbraniałam dopiero na żywo zrobił na mnie tak duże wrażenie. 

Grey to nietypowa szarość, bo wpadająca czasami w brąz, właściwie wszystko zależy od światła. Tak czy siak zależało mi na takim jasnym odcieniu, chociaż mam jeszcze ochotę na nieco mocniejszą wersję szarego. Ten idealnie wyłącza w połączeniu z różem czy niebieskością. Myślę, że będę po niego sięgać często przy zdobieniach - nawet jako dodatek. 

Na białą hybrydę nałożyłam efekt syrenki, wpada ona delikatnie w niebieskie tony, genialnie podbiła kolor hybrydy 001 Strong White. O ile nie przepadam za syrenką w wersji full tak jako dodatek sprawdza się świetnie, szczególnie na białym kolorze. 
Ceny lakierów Semilac są raczej stałe i wahają się w okolicach 30 zł. Na Notino.pl dostaniemy je za niecałe 26 zł w wielu wersjach kolorystycznych (większość zobaczycie na blogu!). Dodatkowo na sttronie dostępne są akcesoria do paznokci, bazy i topy. Warto przeglądnąć ofertę sklepu.

Moim zdaniem to połączenie jest magiczne! Z pozoru zwykłe kolory połączone razem dały bardzo wyjątkowy efekt. Myślę, że to mani idealne na co dzień - nie jest przesadnie krzykliwe ale zdecydowanie przykuwa oko! Powiedzcie mi jakie są Wasze ulubione odcienie hybryd tej marki? Planuję powiększyć swoją kolekcję! 

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)