maja 14, 2020

SEMILAC INDIAN ROSE - HYBRYDA W KOLORZE IDEALNEGO NUDE

semilac indian rose jak wyglada, hybrydy na paznokciach, jasne odcienie hybryd semilac, zdobienia paznokci hybrydy 2020

W obecnych czasach chyba każda z Nas przynajmniej raz używała lakierów hybrydowych, bo bądźmy szczerzy - czy jest coś wygodniejszego? W dzisiejszym wpisie opowiem Wam co nieco o moim ulubionym kolorze i przedstawię bardzo prostą propozycję zdobienia paznokci. Takie paznokcie będą idealne zarówno do pracy jak i szkoły. Skromne ale przyciągające uwagę - lubię takie połączenia! Poznajcie piękny odcień od Semilac Paris!



Pamiętam czasy kiedy każdy z moich paznokci był w innym kolorze. Wzorki, jaskrawe odcienie były na porządku dziennym! Później pokochałam wszystkie odcienie różu, szczególnie te soczyste. Po jakimś czasie dorosłam do czerwieni i to w takich paznokciach czuję się najlepiej. Czasami jednak mam ochotę na jakąś odskocznię - dlatego zdecydowałam się na klasykę która skradła moje serce, a mowa tutaj o SEMILAC PARIS UV HYBRID w kolorze Indian Roses!

semilac indian rose jak wyglada, hybrydy na paznokciach, jasne odcienie hybryd semilac, zdobienia paznokci hybrydy 2020

Nigdy nie pomyślałabym, że paznokcie w jednym a na dodatek w jasnym, stonowanym kolorze tak mocno przypadną mi do gustu. Taka jasna hybryda to właściwie przedłużenie naszych palców - dłonie dzięki temu wydają się i dłuższe i smuklejsze. Kolor teoretycznie nie rzuca się w oczy, w praktyce jednak ciężko przejść obok nich obojętnie, bo są tak piękne! Mogłabym mieć wiecznie malować paznokcie tym kolorem i szczerze wątpię żeby mi się znudziły :) Baza i top też oczywiście z Semilaca - próbowałam różnych ale te zawsze sprawdzają mi się najlepiej. Bazy z innych firm często niestety odchodzą mi po kilku dniach, tylko z marką Semilac nie mam tego problemu dlatego tylko te póki co Wam polecam. 

semilac indian rose jak wyglada, hybrydy na paznokciach, jasne odcienie hybryd semilac, zdobienia paznokci hybrydy 2020

Czarne kropki dodały charakteru paznokciom. Bardzo spodobała mi się taka minimalistyczna opcja zdobień - a co Wy o niej sądzicie? Ja osobiście bardzo lubię lakiery hybrydowe marki Semilac - mają przeogromną gamę kolorystyczną i świetne krycie oraz trwałość. Próbowałam różnych hybryd ale zawsze wracam do nich - mam ogromne zaufanie do marki zwłaszcza, że na rynku hybrydowym są praktycznie od zawsze. Na Notino.pl za lakier zapłacimy ok. 20 zł. Macie jakieś swoje ulubione kolory z tej marki? Dawno nie kupowałam żadnych nowych więc chętnie poszerzę swoją kolekcję :)

3 komentarze:

  1. Piękne paznokcie. Być może przekonam się do hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam dra razy w życiu i nie mam zamiaru robić nigdy więcej. Sam sposób jest okej, jeżeli ktoś nie ma możliwości robienia paznokci cześciej, ja jednak wole natural :) tak czy siak kolorek super i te kropeczki dodają takiego akcentu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)