lutego 15, 2019

MOJE TOP 3 PRODUKTY Z EVELINE COSMETICS: ODŻYWKA DO PAZNOKCI, PODKŁAD DO TWARZY I SERUM DO RZĘS

Jestem wielką fanką marki Eveline Cosmetics. Kiedyś kojarzyła mi się wyłącznie z pielęgnacją, a ściślej rzecz ujmując z balsamami ujędrniającymi. Chociaż korzystałam z nich długie lata to nie one stały się moimi top ulubieńcami tej marki. Dzisiaj mam dla Was coś z innych kategorii - serum do rzęs, odżywkę do paznokci oraz podkład do twarzy. Jeśli jesteście ciekawi co i dlaczego tak mocno lubię z marki Eveline Cosmetics - zapraszam do dalszej części wpisu!


EVELINE COSMETICS NAIL THERAPY ODŻYWKA DO PAZNOKCI 8 W 1

Na temat tej odżywki jest głośno od lat w całym Internecie. Nie jestem pewna czy kiedykolwiek poruszałam jej temat tutaj na blogu, dlatego stwierdziłam, że warto o niej wspomnieć. Obecnie na rynku jest cała masa odżywek tej firmy ale to tą lubię najbardziej. Jej skład dla wielu osób jest kontrowersyjny, jednak mi osobiście nigdy ta odżywka nie zrobiła krzywdy. Uwielbiam to jak działa na moje paznokcie, są dzięki niej dużo bardziej twarde i wytrzymałe. Czy jest tutaj ktoś kto jeszcze jej nie zna? Może potraficie mi polecić jakąś równie dobrą alternatywę? 

EVELINE COSMETICS SOS LASH BOOSTER SERUM DO RZĘS Z OLEJKIEM ARGANOWYM O DZIAŁANIU REGENERUJĄCYM

Kiedy szykują mi się większe wyjścia lubię mocniej podkreślić moje rzęsy. Pomaga mi w tym serum z Eveline które nakładam bezpośrednio pod maskarę. Serum jest w białym kolorze jednak maskara zakrywa ją w pełni. Nałożona przed aplikacją tuszu powoduje na moich rzęsach efekt WOW. Uwielbiam to w jaki sposób poprawia wygląd moich rzęs. Dodatkowo korzystnie na nie wpływa. Mam wrażenie, że są dzięki tej odżywce dużo bardziej mocne, grube i wydłużone. Do tego jest naprawdę bardzo tania i ma fajny skład. Jeśli jeszcze nie próbowaliście nakładać serum przed maskarą - koniecznie spróbujcie, może ten patent sprawdzi się też i u Was!


EVELINE COSMETICS LIQUID CONTROL PODKŁAD W PŁYNIE Z PIPETĄ

Ten podkład to życie! Kiedy tylko spróbowałam go pierwszy raz wiedziałam, że między Nami będzie miłość. Jedynym minusem może być brak mocno jasnego odcienia. Ja znajduję odpowiedni kolor dla siebie zarówno latem jak i zimą, ale wiem, że nie wszystkie Polki będą w stanie odnaleźć swój typ. Mimo wszystko uważam, że jest to jeden z lepszych podkładów dostępnych na rynku. Ma genialne krycie i utrzymuje się cały dzień bez konieczności poprawek. Wygląda pięknie w świetle dziennym jak i na zdjęciach. Buteleczka jest szklana i posiada pipetę - uwielbiam ten sposób aplikacji, to naprawdę bardzo wygodne. Do tego jest tani biorąc pod uwagę ceny podkładów dostępnych w drogeriach. Jeśli jeszcze nie znacie - koniecznie musicie wypróbować! 

Znacie któryś z tych produktów? Jakie są Wasze typy jeśli chodzi o markę Eveline? Koniecznie dajcie mi znać!

1 komentarz:

  1. Ja z tą marką mam mieszany stosunek.. Ale znam/mam wszystkie produkty. Odżywkę kiedyś może lubiłam, ale teraz wolę inne bez formaldehydu - sally hansen maximum growth, GR black diamond czy Killys witaminowa bomba (coś takiego) :) Podkład dla mnie był okropny - nie lubiłam go, a bazę serum dzisiaj kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)