czerwca 03, 2017

ODKRYCIA MAJA - APLIKACJA, FILM, ZDJĘCIE, ARTYKUŁY I CIEKAWY PROFIL NA INSTAGRAMIE

Maj był maksymalnie zakręcony! Moje problemy ze snem znów wróciły więc mam dla Was ogromną dawkę filmów godnych polecenia, ale zrobię to w osobnym wpisie. Dziś chcę Wam opowiedzieć o jednym. Będzie też o fajnej aplikacji, podzielę się z Wami moim ulubionym zdjęciem i oczywiście - kilka wpisów z blogosfery, które mnie zaciekawiły. Zapraszam do rozwinięcia wpisu!


Jak już wspomniałam co noc mam niezły filmowy maraton. Pooglądałam ich naprawdę sporo, ale to Koneser (2013r.) zapadł mi w pamięci. Genialny kryminał, który warto pooglądać do końca, bowiem na samym końcu czeka Nas wielki szok. Wiedziałam jak skończy się ten film, mimo to nie wierzyłam, że tak się naprawdę stanie do ostatniej minuty! 

Jeśli muzyka to Wasze życie polecam aplikację na telefon (na pewno na androida) Co jest grane? Polega ona na dopasowaniu lecącej piosenki do tytułu lub wykonawcy. Proste, a wciąga!

EFEKT AKWARELI NA HYBRYDACH - ZDOBIENIE WATERCOLOR KROK PO KROKU czyli prosty instruktaż od Oli, z którego na pewno niebawem skorzystam! Próbowałyście czegoś takiego?

5 POWODÓW, DLACZEGO NIE WARTO JEŹDZIĆ NA KONFERENCJE DLA BLOGERÓW czyli o blogowaniu z tej drugiej strony, konkretny tekst, polecam lekturę. 

JAKĄ LAMPĘ DO PAZNOKCI WYBRAĆ? PORÓWNANIE LAMP UV I LED DO LAKIERÓW HYBRYDOWYCH czyli temat dla mnie na czasie, bo rozglądam się za nową lampą. Może i Wy skorzystacie ;-) 

Coś dla fanów ciekawych Instagramowych profili czyli @peejet. Co tu dużo mówić.. zobaczcie sami te genialne przeróbki popularnych zdjęć! ;-)


Na koniec kolorowe niebo, coś mnie w nim urzekło.. ;-)

A Wam co najbardziej przypadło do gustu w maju ? Dajcie koniecznie znać!

3 komentarze:

  1. hejka! podoba mi się twój blog i to jak go prowadzisz. czy mogłabyś pomóc mi rozkręcić mojego??? założyłam go parę dni temu i mam mnóstwo pomysłów których nie umiem wykorzystać. chciałabym aby był lifestylowy na każdy tamat. zapraszam floretkana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za super piesek! To chyba labrador prawda?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)