sierpnia 12, 2016

JEDEN DRAMAT I CZTERY KOMEDIE KTÓRE WARTO POOGLĄDAĆ

komedie, filmy, ciekawe komedie
Mam zapisanych tak dużo tytułów, że znacznie częściej powinnam aktualizować serię filmowy przegląd tym bardziej, że cieszy się on dużym zainteresowaniem. Będzie tradycyjnie kilka komedii, ale też dramat, który szczerze polecam. Zapraszam na kolejną dawkę filmów,  a w komentarzach dajcie znać jakie komedie polecacie Wy! 


PROJEKTANTKA 
Genialny film! Zaliczany jest do dramatu i komedii, ale nie nazwałabym tego komedią. Myrtle - projektantka - wraca do rodzinnego miasta żeby zemścić się na ludziach za stare czasy. Świetne zwroty akcji, bardzo mocne zakończenie.    


PRAKTYKANT 
Bardzo luźny, lekki film komediowy, który na pewno nie każdemu przypadnie do gustu. Mi oglądało się go przyjemnie. W główną rolę wciela się Robert De Niro. Jules jest właścicielką firmy zajmującą się branżą modową. W jej biurze odbywają się praktyki.. dla emerytów. Ben jest jednym z praktykantów, który sporo namiesza w życiu swojej szefowej.. 

SĄSIEDZI

Wyobraźcie sobie siebie, w szczęśliwym związku, z małym dzieckiem. Macie piękny dom, mieszkacie w spokojnej okolicy. Nagle Waszymi sąsiadami zostaje.. całe bractwo! Studenci nieźle dadzą w palnik, ale kto wygra tą wojnę ? Sprawdźcie koniecznie! 

THE DUFF
The Duff czyli ta gruba i brzydka. Bianka - główna postać - dowiaduje się, że jest uważana przez swoje otoczenie właśnie za taką najbrzydszą. Postanawia coś z tym zrobić i to za wszelką cenę. Jaki będzie tego efekt? Musicie pooglądać the Duff!


SZALONY WEEKEND
Historia dwóch braci - zupełnie odmiennych charakterów, którzy spędzają razem wspólny weekend. Po tytule możemy się domyślić, że będzie on dość... niezwykły :) 


22 komentarze:

  1. Nie oglądałam jedynie szalonego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To zapisz tytuły i będzie co robić w jesienne wieczory ;)

      Usuń
  3. Znam trzy filmy: projektant - bardzo miło wspominam, sąsiedzi - nie mój typ, nie podobał mi się i the duff - też przyjemny na leniwy wieczór ;)
    Projektantkę na pewno obejrzę, może nawet dzisiaj :)
    Zdecydowanie proszę o więcej przeglądów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie oglądałam żadnego z powyższych tytułów :) zdecydowanie wolę dramaty i też mam taką listę na facebookowym fanpage'u ;) Komedie też od czasu do czasu, a nawet animowane filmy też są śmieszne np. Epoka lodowcowa czy Królowa Śniegu - polecam dwie części.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Animowane filmy też bardzo lubię, najbardziej "W głowie się nie mieści" :)

      Usuń
  5. Sąsiedzi super film, jest już druga część :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem właśnie, ale jeszcze nie miałam okazji pooglądać;)

      Usuń
  6. Nie widziałam żadnego z nich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Juz od jakiegoś czasu planuje obejrzeć sąsiadów, a dzięki temu wpisowi sobie k tym przypomniałam i znalazłam kilka innych filmów, które muszę obejrzeć :)
    http://hello-alexa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie wczoraj praktykanta ładowałam i dzisiaj będę oglądać;d pozostałe obejrzałam;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Projektantkę i Praktykanta :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam Sąsiadów, Praktykanta i The Duff. Przyjemne filmy na wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)