marca 12, 2016

RELACJA ZE SPOTKANIA BLOGEREK W RYBNIKU - UPOMINKI


W ostatnim poście miałyście okazję przeczytać relację z Dnia Kobiet w Rybniku. Mogę śmiało zaliczyć to spotkanie do jednych z najlepszych, na jakich byłam! Dziś pora na podziękowania w stronę Sponsorów, od których otrzymaliśmy wspaniałe upominki. Zobaczcie same ;)!













KillyS / FB


szampon: Sekret Urody/FB
krem: A-Z Medica



 Barwniki do jajek i produkty do zębów: Netto 
Słodycze i żele pod prysznic: Leclerc Katowice
Chrupkie pieczywo: Tavago





Venita / FB












 okulary: Ducray / naszyjnik: Lolita / bransoletki: Galeria Niepowtarzalna


Wróciłam nieźle obładowana, zapasów mam na cały rok ;-)! Co zaciekawiło Was najbardziej ? :) 

18 komentarzy:

  1. Pozazdrościć spotkania i samych świetnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj masz co testować ;) miłego zużywania :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę spotkania i prezentów przede wszystkim :D. Dasz znać jak sprawdza się zestaw z AA? :)
    http://would-be-vikings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne upominki, miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne upominki :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ masa wspaniałości :) Oby produkty dobrze Ci służyły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak się sprawdzą te zapachowe świece.

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie dużo prezentów dostałaś :) I wino.. pierwszy raz widzę jako upominek :P

    OdpowiedzUsuń
  9. seria z AA i z algami od Bielendy są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ohohooo ile wspaniałości :) miłych testów :*

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam spotkania z dziewczynami nawet bez giftów bo sama atmosfera jest nieziemska!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem tej wody leczniczej u Ciebie. Napisz post o niej jak mozesz...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajne prezenty aż Ci zazdroszczę ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)