sierpnia 25, 2015

CO WARTO OBEJRZEĆ?

Zastanawiacie się jaki film warto obejrzeć? Na mojej liście filmów z którymi chcę się z Wami podzielić znalazło się już dawno pięć pozycji, więc pora najwyższa przedstawić je na łamach bloga. Wybrałam zarówno nowe filmy jak i te starsze. Jeśli nie wiecie co pooglądać ten wpis jest dla Was. 



Kapitan Szablozęby i skarb piratów to film familijny/przygodowy jeszcze z 2014 roku, ale był wyświetlany w kinach na Dzień Dziecka. Wahaliśmy się z bratem pomiędzy Rechotkiem, a Krainą Jutra, ostatecznie decydując się na Kapitana Szablozębego. Muszę Wam powiedzieć, że o ile średnio lubię motyw zaginionego skarbu czy samych piratów w filmach, tak ten trafił w mój gust. To świetny film familijny, który wywołał u mnie spory śmiech. Nie znajdziemy tam jakieś specjalnej akcji, za to z filmu płynie głęboki morał.

Oglądając zwiastuny z filmu Kraina Jutra byłam zauroczona. Uwielbiam Opowieści z Narnii czy Most do Terabithii, a Kraina Jutra bardzo mi się z tymi filmami skojarzyła - nie ze względu na fabułę, a raczej na gatunek - połączenie Sci-Fi z filmem familijnym. Zupełnie nie żałuję, że wybraliśmy się jeszcze na ten, bo był to strzał w dziesiątkę. Film wywołał u mnie nawet łzy. Opinie na temat filmu są mocno podzielone, polecam więc pooglądać i przekonać się samemu.

Minionki - kto o nich nie słyszał? Chyba nie ma takiej osoby ;-) Tak się złożyło, że byłam na tym animowanym filmie dwa razy i muszę przyznać, że większa część widowni to nie dzieci, a osoby w moim wieku :) Dla mnie to kompletny odmużdżacz, zabawna bajka, po prostu nic wymagającego, co jednak warto pooglądać :) Chwilami trochę mi się dłużył, ale ostatecznie zachęcam do pooglądania, kto jeszcze tego nie zrobił :)

W głowie się nie mieści to kolejny film animowany, jednak w przeciwieństwie do Minionków - ma przekaz. Po pooglądaniu zwiastuna bardzo chciałam obejrzeć całą bajkę, korzystając z wolnego czasu (którego notabene wcale nie miałam, bo trwała sesja) wybrałam się do kina. Urocze fantasy, które opowiada o uczuciach, a może raczej emocjach które Nami rządzą i siedzą w Naszej głowie. Muszę przyznać, że nie śmiałam się na tym zbyt często, jednak zupełnie nie żałuję, że wydałam na bilet, bo w moim odczuciu to bardzo mądra , dojrzała bajka :) 

Wkręceni oraz Wkręceni 2 miałam okazję pooglądać w autobusie, wracając z Niemiec. Słyszałam od znajomych, że jak na polską komedię to jest naprawdę dobrze, generalnie film (a w sumie dwie jego części) był przedstawiany w dobrym świetle. Mnie osobiście nie przekonał do siebie w stu procentach, czegoś ciągle mi brakowało i wątpię żebym kiedyś do niego powróciła. 

Jesienią uwielbiam oglądać filmy w ciepłym łóżku <3 Jakie możecie mi polecić ? 

22 komentarze:

  1. Ja osobiscie Minionkow nie lubie,za to z wielka checia obejrze Kapitana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że znajdzie się ktoś kto tych żółtych Tic Taców nie lubi :D

      Usuń
  2. Wkręconych znam jedynie - oglądałam obie części. 1 świetna jak dla mnie i do pośmiania, ale 2 kiepsko.. :) Minionków widziałam pierwszą część znaczy z 2010 r chyba i jakoś nie przekonały mnie po kilkunastu min wyłączyłam. W głowie się nie mieści obejrzę na 100 procent, nawet na filmwebie go dodałam do obejrzenia zaraz po tym jak polecał go Igor z moich ukochanych lemonów :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie, Wkręceni 1 o wiele bardziej mi się podobało. W głowie się nie mieści to piękna bajka :-)

      Usuń
  3. Czym się przejmujesz? Ja mam 21 lat i nadal uwielbiam kreskówki :D. A mnie wkręceni 2 się bardzo podobali i chętnie obejrzę ten film jeszcze raz w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam Wkręconych i film nawet nawet ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam ani jednego z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Minionki chciałabym oglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. żadnego nie oglądałam, ale te Minionki zrobiły taką furrorę, że to już chyba obowiązek! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, nie wiem na co czekasz, nadrabiaj zaległości ;-)!

      Usuń
  8. Nie ogladałam ostatnich Minionków i W głowie się nie mieści, moja Jagoda już ma je za sobą.
    Teraz kolej na mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oglądałam Wkręconych ale w sumie za wiele nie pamietam z nich xD iw sumie tylko ten film oglądałam z Twojej listy ale czaję się na Miniony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co Ty Paula robiłaś w czasie tego filmu, że nie pamiętasz, coo ? :D
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Wkręceni 1 i 2 oglądałam całkiem niezłe:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabieram się za oglądanie Minionków i zabieram. Mam ochotę je obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oglądałam W głowie się nie mieści - mądra bajka, wzruszyłam się na niej :)
    obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie muszę obejrzeć kiedyś ten film Kraina Jutra skoro ma coś w sobie z Narnii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)