grudnia 29, 2013

JAKIE SERIALE WARTO POOGLĄDAĆ?

Właśnie skończyłam ostatni sezon mojego serialu, znacie ten ból? Co zrobić z życiem kiedy poogląda się ostatni odcinek? Mam radę - znaleźć kolejny! Przygotowałam seriale które warto pooglądać, które mam nadzieję, wciągną Was tak samo jak mnie. Koniecznie dajcie mi znać jakie seriale polecacie?




1. Pretty Little Liars czyli Słodkie Kłamstewka. Serial poleciła mi przyjaciółka. Z wielkim oporem zabierałam się na oglądanie, bo chciałam najpierw dokończyć wcześniej rozpoczęte seriale. W końcu jednak siadłam do pierwszego odcinka, później do całej serii. Teraz czekam na nowe odcinki i mam szczerą nadzieję, że będzie to już ostatnia seria. Serial opowiada o losach czterech przyjaciółek (swoją drogą każda z dziewczyn ma odmienny, świetny styl) które dostają tajemnicze wiadomości... Mam nadzieję, że w końcu dowiem się kto jest A ;-)



2. Ravenswood to niedawno powstały serial, z pewnością polubią go fanki Słodkich Kłamstewek, bo jest tak jakby kontynuacją wątku rozpoczętego w halloweenowym odcinku PLL. Uwaga... W serialu pojawiają się duchy i szczerze mówiąc czasem boję się go oglądać : D

3. Gotowe na wszystko - kiedyś chciałam policzyć ile osób w sumie zginęło, a dokładniej zostało zamordowanych w tym kultowym serialu, ale no nie da się :D Oglądałam to namiętnie, niesamowicie mnie wciągnął, płakałam, śmiałam się, żyłam już z tymi gospodyniami na Wisteria Lane. O co chodzi w serialu ? Każda z Pań ma jakiś sekret. Kiedy jedna z nich popełnia samobójstwo (i staje się narratorem we wszystkich odcinkach oprócz chyba jednego) światło dzienne ujrzy także wiele innych spraw. Przy ostatnim odcinku płakałam jak bóbr ;-)


4. Detektyw Monk - uwielbiam , uwielbiam , uwielbiam! Każdy pewnie go zna, wie o czym jest, powiem tyle, że w dwóch ostatnich odcinkach wszystko się wyjaśnia... Oczywiście nie obyło się bez łez, a przede wszystkim zadziwiło mnie zakończenie ;)


5. Dr House - jeden odcinek pooglądałam w TV - moja mama namiętnie ogląda dr House, ja akurat trafiłam na taki odcinek, że zachęcił mnie do pooglądania wszystkich odcinków :D Pooglądałam, nie żałuję, nie podoba mi się zakończenie, ale to tylko moje osobiste odczucie ;-)

Czy któryś z wyżej wymienionych seriali jest Waszym ulubionym ? Jakie Wy seriale możecie mi polecić ?

28 komentarzy:

  1. Oglądam PLL :) A polecam Grę o Tron ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozycję numer 3 i 4 uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tancerze, Przepis na życie oraz Usta Usta to mojeeeee uluuuuuuuuuuuubione :) Polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to poleciłabym Veronice Mars, Grę o Tron, Plotkarę i Rodzina Borgiów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. MOnk i House jak najbardziej lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Gotowe na wszystko ale nr 1 jest Sex w wielkim mieście polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Gotowe na wszystko ale nr 1 jest Sex w Wielkim Mieście:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W twoim zestawie dla mnie zdecydowanie wygrywa House,ale któż go nie lubi ;) Ja natomiast polecam serial Przyjaciele, zdecydowanie mój faworyt ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 i 2 ojjj tak :)
    ale ravenswood sie chyba skonczyl albo jakies ostatnie odcinki beda tak jak wczesniej byl inny taki serialik o PLL ktory mial 5 odcinkow;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo no proszę! ♥ Kocham ostatni < 3 Zapraszam także do mnie na bloga : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ oraz na jutrzejszego live z blogerkami : * Pozdrawiam Cieplutko : )

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam gotowe na wszystko w wersji oryginalnej bez tłumaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba musze ogladnac pretty little liars :) dla mnie najlepszy sreial to plotkara :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ogladam tylko plotkare, ale to glownie zeby nie musiec za duzo myslec przy ogldaniu xD

    OdpowiedzUsuń
  14. słodkie kłamstewska więc ubóstwiam, chociaż zanim się za nie zabrałam, minęło sporo czasu. też poleciła mi przyjaciółka ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. też czasem boję się oglądać Ravenswood i zmniejszam okno haha, pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam tylko House'a :D Jednak wolę pierwsze sezony, ostatnie były nudne ;P
    Buziaki :*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś bardzo lubiłam "Gotowe na wszystko" :) też byłam wciągnięta :) chyba z powodu braku czasu już nie oglądam.

    W internecie obejrzałam wszystkie sezony takich seriali jak: "Chirurdzy" (to mój ulubiony serial :) ), "Przyjaciele" i "Jak poznałem waszą matkę"
    Jeśli w tv leci "Castle" lub "Rodzinka.pl" to bardzo chętnie oglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie lubię housa

    obserwuje i licze na to samo
    iamemilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tych oglądałam tylko Dr. House i jest świetny! Reszty nie znam, ale zastanawiam nad pierwszym :) Obecnie moje ulubone to Pamiętniki Wampirów, The Originals, Piękna i Bestia i Pamiętniki Carrie :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Żadnego z nich nie oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gotowe na wszystko to dla mnie najlepszy serial jaki wymyślono:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Monka i Gotowe na wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. No to biorę się za oglądanie akurat nie miałam co oglądać czekając na kolejne odcinki moich ulubionych :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. ja do tej listy dorzuciłabym jeszcze Pamiętniki Wampirów ;)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. O tak detektyw Monk jest świetny! :D Ja z seriali lubię jeszcze Pierwszą Miłość :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)