grudnia 25, 2019

TOP 5 Z LISTOPADA | ZIAJA, NIVEA, MISS SPORTY, REAL TECHNIQUES, INVEO

najlepsze kosmetyki, kosmetyki 2019

Wygląda na to, że moje ulubione kosmetyki z listopada są nie dość, że ulubione to jeszcze tanie! Która z Nas tego nie lubi? W dzisiejszej piątce znajdą się tanie kosmetyki do makijażu, a także dobra pielęgnacja oraz najlepsza niedroga gąbeczka do makijażu! Mam nadzieję, że ten mały pomocnik kosmetyczny będzie przydatny. Na końcu wpisu dajcie mi koniecznie znać jakie są Wasze ulubione kosmetyki ? :)

Wydaje mi się, że temat gąbeczki RT był tutaj na blogu poruszany co najmniej dwa razy. Mimo wszystko muszę napisać o niej jeszcze raz. To zdecydowanie najlepsza w swojej kategorii gąbeczka do nakładania podkładu w niskiej cenie! Chętnie zrobię Wan porównanie z Beauty Blenderem, bo według mnie wygrywa zdecydowanie marka Real Techniques! Uwielbiam efekt jaki daje,lekkie, świeże wykończenie i nie wpija tak dużo produktu jak to niektóre gąbki potrafią. Chyba faktycznie przygotuję taką "bitwę" gąbeczek ;-)!

kwc, najlepsze kosmetyki 2019

Ziaja GdanSkin krem na noc z kolagenem


Któregoś razu przeglądając wizaż natknęłam się na pozytywnie opinie na temat Ziaja Gdan Skin, a konkretniej mówiąc - na krem przeciwzmarszczkowy na noc. Oczywiście jak to ja - poleciałam kupić przy okazji wzięłam też inne kosmetyki z tej linii.  Nie oszukujmy się - jest to tani krem na noc, który przy okazji jest naprawdę dobry! Ma przyjemny zapach, ładnie nawilża i koi cerę. Co do zmarszczek, pewnie wypowiem się na ten temat dopiero za jakiś czas, odpukać jak najpóźniej ;)!

W ulubieńcach wylądował też wypełniacz do brwi w kremie marki Inveo. Najzabawniejsze w rym wszystkim jest to, że ten wypełniacz w swoich zapasach miałam blisko rok i otworzyłam w końcu zanim całkiem by mi się przeterminował i... pokochałam go! Nadaje delikatny kolor i ładnie ujarzmia włoski. Jest to kolejny tani kosmetyk warty uwagi.

moje ulubione kosmetyki, tanie kosmetyki


Nivea Urban Skin Detox maseczka

Nivea Detox mask ma tą zaletę, że jest maseczką minutową. Właściwie nawet nie do końca maseczką, bo ma w sobie drobinki i działa jak peeling drobnoziarnisty. Schemat jest prosty - zwilżamy buzię wodą, nakładamy kosmetyk, czekamy tą minutkę i zaczynamy masować buzię. Zazwyczaj robię to pod prysznicem, swoją drogą ma piękny zapach! Wersja zielona jest oczyszczająca, z tego co kojarzę jest jeszcze niebieska - nawilżająca.


A na koniec absolutny hit - tani podkład dobrze kryjący do tego dostępny w Rossmannie za uwaga.. 18 zł. Na promocji całkiem niedawno był za 11 zł! Mowa tutaj o Miss Sporty Insta Mouse.  Dla mnie to absolutny hit, ale o tym podkładzie przygotuję osobny wpis, bo naprawdę warto mu się przyjrzeć!


Jakie są Wasze ulubione i tanie kosmetyki? 

4 komentarze:

  1. Miałam kiedyś tę gąbeczkę. Niby była spoko, ale uważam, że jednak Beauty Blender nie ma sobie równych :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam gąbeczkę RT, była przyzwoita, ale ogólnie mnie nie porwała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tę maskę Nivea, nawet zużyłam, ale ja tam żadnych drobinek nie czułam. Nie wiem czy miałam jakąś inną formułę czy co.

    OdpowiedzUsuń
  4. Markę Nivea i Ziaja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)