maja 31, 2017

BEYONCE HEAT RUSH CZYLI ZAPACH IDEALNY NA WIOSNĘ

Jestem cholernie wybredna jeśli chodzi o perfumy. Bardzo mało zapachów przypada mi do gustu - zarówno damskich jak i męskich. Jeśli coś mi się spodoba to ciągle do tego wracam i takim zapachem jest z pewnością CK One Shock. Jednak czasami lubię sięgnąć po coś innego, coś nowego i zupełnie odmiennego od moich stałych ulubieńców. Dzisiaj opowiem Wam o słodkiej perfumie Beyone Heat Rush która idealnie sprawdzi się wiosną i latem! Zapraszam do rozwinięcia wpisu! 

Opisywanie zapachów i kolorów jest dla mnie niezłym wyzwaniem, jednakże mam nadzieję, że uda mi się oddać Wam chociaż w połowie piękno tej perfumy. Zawsze zwracam uwagę na opakowanie. Standardowo - kartonowe opakowanie zabezpieczone folią a w środku uroczy flakonik. Te perfumy z pewnością wyróżniają się na półkach sklepowych, bo absolutnie nie należą do tych standardowych. Podoba mi się też to, że szkło nie jest czyste, a delikatnie pomarańczowe - tak jak płyn w środku, przez co wygląda to cały czas bardzo ładnie. Pierwsze wrażenie bardzo na tak!

Kilka słów od producenta:
"Znana na całym świecie piosenkarka, aktorka i projektantka Beyonce wprowadziła na rynek w 2010 roku gorącą kwiatowo - owocową nowość - Beyonce Heat Rush. Toaletowa woda dla kobiet Beyonce Heat Rush ukazała się na rynku równo rok po swojej perfumowej poprzedniczce Beyonce Heat.
Soczysta, czerwona pomarańcza otwiera bramę do bajkowej krainy, w której każda kobieta może być wyjątkową księżniczką. Dojrzałe czereśnie łączą się z łagodną męczennicą, następnie elegancką orchideą, egzotycznym mango i iskrzącym hibiskusem. Koniec tej pełen uczuć kombinacji jest stworzony z seksownego piżma, luksusowego egzotycznego drzewa teak oraz pożądliwej ambry.
Kwiatowo - owocowy zapach Beyonce Heat Rush pokochają energiczne kobiety sukcesu wszystkich kategorii wiekowych, które nie boją ukazać się swojej zmysłowości i kobiecości."

Zapach jest słodki, ale nie mdły więc idealny na obecną porę roku. Myślę, że zimą może okazać się nieodpowiednia, ale to zależy od osobistych upodobań. To taka przyjemna słodycz, która kojarzy mi się z dzieciństwem. Wyczuwam kwiaty, które przywołują miłe wspomnienia. Marka Beyonce ma w swojej ofercie jeszcze inne warianty tej linii, ale ta pomarańczowa podoba mi się najbardziej. Jest słodka i delikatna jednocześnie.

Ogromną zaletą tych perfum jest trwałość. Czuć ją z daleka i bardzo długo dzięki czemu jest naprawdę wydajna, chociaż nie jest też jakoś specjalnie droga jeśli weźmiemy pod uwagę jakość. Na Iperfumy.pl dostaniemy ją za lekko ponad 60 zł za aż 100 ml, więc cena absolutnie nie jest wygórowana. 

Uwielbiam takie owocowo - kwiatowe zapachy, a Wy? Jesteście fankami tych perfum czy to dla Was absolutna nowość? Koniecznie dajcie znać co o niej sądzicie ;-) 

16 komentarzy:

  1. Sprawdzałam kiedyś tester, ale już nie pamiętam czy podobał mi się ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemny zapach, sprawdź koniecznie jeszcze raz :)

      Usuń
  2. O 60 zł za 100 ml to naprawdę dobra cena. Również uwielbiam takie zapachy, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem fanką Calvina Kleina One shock i eternity now , a beyonce nie wąchałam jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One Shock uwielbiam! Eternity Now jest na mojej chciejliście od dawna, ale ciągle przekładam jej zakup ;)

      Usuń
  4. Też jestem wybredna w wybieraniu perfum. :)
    Jakiś czas temu jeden wyjątkowo przypadł mi do gustu, ale gdzieś zapodziałam nazwę. Muszę jej poszukać. :3
    Od razu spodobał mi się flakonik Beyonce! Ciekawe czy tak samo byłoby z zapachem. Jeśli znajdę je gdzieś stacjonarnie jako tester to może kupię te perfumy. Przy moim guście nie chcę ryzykować, chociaż zawsze można ewentualnie komuś odsprzedać, gdy się nie spodobają.
    Ale się rozpisałam... Przemyślę to jeszcze. Jak nie znajde nazwy swoich ulubionych to chyba kupię te. :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam również ;)
      Mi także mało zapachów się podoba, ale te skradły moje serce ;)

      Usuń
  5. Znam ten zapach i również jestem fanką takich nut zapachowych :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam czerwone Heat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zapach, uwielbiam! Dawno już ich nie miałam, ale chętnie bym do nich wrociła. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna przymierzam się do ich zakupu ale za każdym razem wąchając je w drogerii wnioskuję że są dla mnie zbyt słodkie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sądząc po opisie i Twojej opinii jest to coś dla mnie. Jednak wolałabym najpierw powąchać;) I szkoda, że to tylko woda toaletowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. woda toaletowa ale trzyma się bardzo długo ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

PACO RABANNE - INVICTUS - WODA TOALETOWA DLA PRAWDZIWYCH MĘŻCZYZN - IDEALNY POMYSŁ NA PREZENT DLA NIEGO

Zazwyczaj na blogu zamykam się na damskich produktach, ale dziś muszę zrobić wyjątek. Chcę Wam bowiem pokazać męską perfumę, która jest p...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger