grudnia 03, 2016

AKCJA PIĘKNA JESIENIĄ - CZAS NA RELAKS - KOLEJNA DAWKA FILMÓW NA ZIMOWE WIECZORY #6


Bardzo sporadycznie udaje mi się wyrobić w terminie w wszelkiego rodzaju akcjach i niestety przez sprawy prywatne musiałam odłożyć blogowanie na drugi plan. Wynika to z tego, że moją stronę traktuję jako przyjemność, a nie obowiązek. Teraz jednak szybko nadrabiam przedostatni wpis w ramach akcji Piękna Jesienią i ruszam z Blogmasami. W międzyczasie pojawi się jeszcze podsumowanie tej akcji. Tematem dzisiejszego wpisu jest  relaks. Ja w wolnym czasie uwielbiam oglądać filmy dlatego mam dla Was 5 komedii na jesienne i zimowe wieczory. Zapraszam!



AMERYKAŃSKIE CIACHO

Jest to "seksowna komedia". W roli głównej Ashton Kutcher. Postać grana przez niego - Nikki - znajduje dość nietypowy pomysł na życie i pozostaje na utrzymaniu.. bogatych kobiet. Któregoś razu trafia na dziewczynę, która zachowuje się podobnie jak on. Zobaczcie co z tego wyniknie! 


STARY, GDZIE MOJA BRYKA?

Czasami sama mogłabym zadać sobie tego typu pytanie haha :-) Film opowiada o dwóch kumplach, którzy po grubszej imprezie nie pamiętają praktycznie nic i próbują przypomnieć sobie co robili zeszłej nocy i.. gdzie jest ich bryka :-) W roli głównej znów Ashton Kutcher oraz Seann Scott.


OSTRA JAZDA

Lubię czasami pooglądać komedie których akcja toczy się w różnego rodzaju kampusach czy akademikach, tak jak w przypadku "Ostrej jazdy". Główny bohater - Josh w wyniku nieuwagi musi pokonać setki kilometrów, żeby pewne nagranie nie dostało się w ręce jego dziewczyny. Niestety cały czas jest o krok w tyle.. 


MYŚL JAK FACET

Tą komedię polecam szczególnie Kobietom :D Myślę, że nie należy traktować jej do końca poważnie, ale bardzo fajnie widać pewne typowe zachowania. Steave Harvey napisał poradnik "Myśl jak facet" z którego cztery przyjaciółki postanawiają czerpać wiedzę.. Czy im się to uda? Sprawdźcie!


WIELKI STACH

Kiedy jest się nieuczciwym biznesmenem trzeba ponieść konsekwencje. Taki los czeka też Stana. Przed pójściem na odsiadkę postanawia jednak nauczyć się sztuk walki, żeby nie zginąć w więzieniu. Czy uda mu się "wychować" sobie resztę więźniów? 


Na dziś to już tyle, resztę polecanych przeze mnie tytułów możecie znaleźć tutaj: FILMOWY PRZEGLĄD. Może Wy polecicie mi jakąś ciekawą komedię ? :) 

17 komentarzy:

  1. Nie oglądałam tylko ostatniego :) "Myśl jak facet" bardzo mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też i aż żałuję, że nie mam takiego poradnika :D

      Usuń
  2. Niestety nie widziałam żadnego z tych filmów, ale chyba muszę sobie obejrzeć jakąś komedię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam żadnego, ale nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam żadnego filmu ale myśl jak facet no ciekawa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, polecam wam film "najdłuższa podróż", fajna i lekka fabuła, a aktor :O same zobaczycie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych filmów :) Fajna forma wpisu - krótkie opisy. Dzięki temu każdy może wybrać coś dla siebie.
    Jutro planuję obejrzeć "To właśnie miłość" :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobała mi się kreacja Nikkiego, jaką stworzył Kutcher :D Wyjątkowo zabawny film.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Kutchera, wszystkie filmy z nim są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stary, gdzie moja bryka to świetny film idealny na długie wieczory. Widziałam może dwa razy, ale na pewno zobaczę wkrótce. Inne filmy również przypadły mi do gustu, dlatego już wpisuję je na moją listę. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

PILATEN BLACK MASK - CZARNA MASKA PEELINGUJĄCA

Nie wyobrażam sobie dnia bez nałożenia rano i wieczorem kremu na twarz. Podobnie nauczyłam się przynajmniej raz w tygodniu pozwolić sobie...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger