sierpnia 23, 2016

CALVIN KLEIN - ETERNITY - WODA PERFUMOWANA DLA KOBIET

Czy tylko ja nie mogę doczekać się już pięknej złotej jesieni? Powiem Wam, że niesamowicie brakuje mi już tych malowniczych krajobrazów. Zdaję sobie sprawę, że nie będzie to trwało zbyt długo i zaczną się niezłe chlapy, ale ta pora roku ma coś w sobie, co tak bardzo uwielbiam. Zauważyłam też, że zapachy po które sięgam są całkowicie uzależnione od pory roku. Moim ulubieńcem jesiennym jest CK In2you, ale na wieczór lub większe wyjścia sięgam po Calvin Klein Eternity. To zapach naprawdę wyjątkowy, jeśli chcecie poznać go bliżej - zapraszam do dalszej części wpisu. 

Standardowo już zacznę od mojego pierwszego wrażenia czyli buteleczki. Mam jakieś małe zboczenie, ale uwielbiam takie klasyczne opakowania. Prościej już chyba się nie dało. Mam kilka zapachów od Calvin Klein i podoba mi się to, że żadna z butelek nie jest wymyślna. Jeśli chodzi o zapach Eternity zamknięty jest on w przezroczystym flakonie, na którym znajdują się tylko niezbędne informacje. Atomizer działa jak należy, nie zacina się i aplikuje odpowiednią ilość perfumy.


Od producenta:
"Jak bukiet kwiatów - tak pachną perfumy Calvin Klein Eternity. Otul się romantycznymi nutami, które podreślą Twoją zmysłowość. Nadzwyczajne połączenie konwalii, róży, lilii oraz jaśminu zapewnią każdej kobiecie poczucie wyjątkowości. Egzotyczne drzewo sandałowe, piżmo i ambra dodają perfumom ciepłych akcentów. Esencje paczuli i mandarynki dopełniają magiczny koktajl swoją świeżością.

Perfumy Calvin Klein są znane i lubiane na całym świecie. Perfumy Eternity powstały jako symbol miłości. To wyraz oddania, czułości i powiązania kobiety z mężczyną. Zapach ten pasuje do kobiet eleganckich, które nie boją się pokazać swojej romantycznej duszy. Dzięki odpowiednim składnikom, perfumy mogą być używane przez cały rok. Upojny zapach po chwili rozwija się, dając pierwszeństwo lekkim, kwiatowym nutom, które będą Cię otulać cały dzień. Poczuj się piękna i kochana z perfumami Calvin Klein Eternity."

Zapach jest naprawdę bardzo intensywny, idealny na wieczorne wyjścia. Jest też niesamowicie trwały - ubrania pachną nim naprawdę bardzo długo. Nie potrafię do niczego przyrównać tego zapachu, warto przed zakupem dokładnie sprawdzić czy nie będzie Nas po nim bolała głowa, bo zdecydowanie należy do tych ciężkich. Moja mama lubi go używać przez cały rok, ja jednak wolę go na sobie mieć jesienią/zimą.  Nuty które się w nim znajdują to:

Nuta głowy: cytrusy, frezja, zielona nuta, szałwia, mandarynka
Nuta serca: róża, goździk ogrodowy, lilia, jaśmin, nagietek lekarski, narcyz, konwalia, fiołek
Nuta bazy: heliotrop, piżmo, drzewo sandałowe, paczuli, bursztyn

Woda perfumowana Calvin Klein Eternity dostępna jest w perfumeriach oraz dużo taniej na Iperfumy.pl, gdzie dostaniemy ją za ok. 100 zł (za 100 ml) więc myślę, że bardzo korzystnie. 

Ja mam jeszcze ogromną ochotę na zapach Eternity Now, ma go któraś z Was? 

19 komentarzy:

  1. moim ulubionym zapachem jest Celebre z Avonu... to bylby jedyny zapach , ktory jestem w stanie kupic nawet po latach :-) masz swietnego bloga swoja droga lubie tu wpadac i juz od jakiegos czasu obserwuje ;-) Dobra merytoryka tekstu i fajne zdjecia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama ma go aktualnie i faktycznie ma w sobie to coś ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię CK Euphoria, a tych pokazanych przez ciebie jeszcze nie miałam :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Euphoria też jest piękna, chyba sprawię ją sobie na jesień;)

      Usuń
  3. Tej wersji niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. znam chyba wszystkie zapachy CK i chyba wszystkie już miałam :))
    p.S. kiedy nowy film ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczęściara! :D Chwilowo musiałam przestać, mam strasznie kiepski Internet w domu :/

      Usuń
  5. In2you jest cudowny, dobrze, że mi przypomniałaś- dzisiaj muszę się nim wypsikać:P śmieję się, że ostatnio moje ciało kosztuje więcej niż cała ja, bo jak się tak wypsikam wszystkimi zapachami to jestem milion dolarów:) Eternity jest ładny, chociaż nie jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Gabi Ty moje małe milion dolarów ♥

      Usuń
  6. O cena na iperffumy jest całkiem dobra. Nigdy nie sprawdzałam tego zapachu i nie miałam pefrum CK, więc może kiedyś się na nie skusze. Zapachy ciężkie również wolę na jesień/ zimę i muszę przyznać, że lubię piękne buteleczki pefrum, może nie koniecznie wymyślne jak perfumy Moschino Fresh Couture, ale eleganckie z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, cena jest baardzo przyzwoita. Ciekawe czy ten zapach przypadłby Ci do gustu, jak spróbujesz to daj znać ;)!

      Usuń
  7. Słyszałam o niej, ale jeszcze nie wąchałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten zapach, ale to niestety nie moje nuty zapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

PILATEN BLACK MASK - CZARNA MASKA PEELINGUJĄCA

Nie wyobrażam sobie dnia bez nałożenia rano i wieczorem kremu na twarz. Podobnie nauczyłam się przynajmniej raz w tygodniu pozwolić sobie...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger