listopada 18, 2015

ANTYBAKTERYJNY KREM SIARKOWY MATUJĄCY, SERIA BARWA SIARKOWA


Niedawno miałam okazję przedstawić Wam tonik, który idealnie matuje, później przyszła pora na bardzo przyzwoity żel myjący, a dziś pokażę Wam kolejnego brata Barwy Siarkowej - krem antybakteryjny matujący. 
Moja opinia:

Opakowanie: krem kupujemy w kartoniku - koloryt charakterystyczny dla całej serii Barwy Siarkowej. Krem znajduje się w plastikowym pojemniku. Opakowanie jest solidnie wykonane, krem dodatkowo zabezpieczony był folią.

Konsystencja: nie jest to lejący produkt, ale jego konsystencja nie jest też bardzo zbita. W sam raz jak na krem. Przyjemnie się rozprowadza, nie zapycha i ładnie się wchłania.

Wydajność: kremu używam na twarz, czasami na szyję i dekolt (chociaż wolę w te miejsca nawilżające kremy) - zawsze rano od 4 tygodni i zużycie jest bardzo małe. Całe opakowanie wystarczy mi jeszcze na długo.

Zapach: tak jak reszta kosmetyków - krem pachnie świeżo i cytrusowo. To bardzo orzeźwiający zapach, na poranki idealny :-)

Działanie: ewidentnie widać zaraz po nałożeniu, że to krem matujący. Nie pozostawia jednak tępej skóry, bo jest ona ciągle świeża. Nadaje jej naturalnego matu, po wcześniejszym przygotowaniu twarzy tonikiem z tej samej serii uzyskujemy jeszcze lepszy efekt. Krem nie zapycha mi porów i nie powodował żadnej niepożądanej reakcji. Jestem też zaskoczona tym jak pozytywnie wpływa na moje niedoskonałości - może nie tyle co zwalcza stare, ale umiarkowało się pojawianie nowych nieprzyjaciół. Oznacza to, że krem jest antybakteryjny nie tylko z nazwy :-)

Cena/dostępność: Barwa dostępna jest w drogeriach typu Rossmann etc. Za ten krem zapłacimy ok. 20 zł za 50 ml. 

Podsumowując: bardzo treściwy krem do codziennego użytku. Podejrzewam, że latem zrobiłby jeszcze lepszą furorę. Dla młodej cery z problemami skórnymi będzie idealny, podobnie jak dla osób które szukają zmatowienia. Dobrze sprawdza się pod makijażem. Nie mam do niego zastrzeżeń :) 

26 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś krem siarkowy ale chyba nawilżający i fajnie się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ochotę na ten nawilżający - jak wykończę ten, to skuszę się na nawilżającą wersję :)

      Usuń
  2. całe szczęście nie potrzebuję takich wynalazków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używasz kremu? No co Ty krem to podstawa :)!

      Usuń
  3. Słyszałam o nim dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra cena za taka ilość kremu. Ciekawi mnie jak by sobie poradził z moja skórą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Koniecznie wypróbuj i daj znać :-)

      Usuń
  5. Świetny kosmetyk!! Ciekawa recenzja, aż chce się go spróbowac :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam go jeszcze jak był w starej wersji i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam okazji przetestować starej wersji, ale ciekawe czym się różnią poza opakowaniem :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak u mnie sprawdzi się w lecie :)

      Usuń
  8. Miałam go kiedyś i bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro zmatowił i nie wysuszył skóry, to muszę go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam go kiedyś, naprawdę bardzo przyjemny krem. Pomagał w walce z niedoskonałościami, skóra była matowa i dostatecznie nawilżona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod każdym Twoim słowem :)!

      Usuń
  11. używałam go ługi czas jednak teraz mnie przesusza :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  12. Przekonałaś mnie muszę go mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś dla mnie :)
    Muszę go zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam go, ale stosowałam bardzo nieregularnie. Muszę do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

PACO RABANNE - INVICTUS - WODA TOALETOWA DLA PRAWDZIWYCH MĘŻCZYZN - IDEALNY POMYSŁ NA PREZENT DLA NIEGO

Zazwyczaj na blogu zamykam się na damskich produktach, ale dziś muszę zrobić wyjątek. Chcę Wam bowiem pokazać męską perfumę, która jest p...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger