lipca 17, 2015

DENKO: CZERWIEC 2015

Cześć!
Przedstawiam Wam moje czerwcowe zużycia. Lubię te comiesięczne wpisy, wtedy widzę najlepiej ile produktów udało mi się wykończyć. To dla mnie dobre wieści, bo zapasy są spore, a chciałabym to wszystko wykorzystać :) Gotowi? Zaczynamy!




Tradycyjnie zielone to produkty które się u mnie sprawdziły i kupię je ponownie, niebieskie to produkty które cudów nie robiły, ale nie były też złe i nie wiem czy kupię ponownie a czerwone to buble. Zaczynamy!
Balea odżywka arganowa do włosów to mój ulubieniec o którym pisałam tutaj: ulubieńcy kwietnia więc nie będę się już powtarzać :) Equlibra szampon aloesowy to kolejny świetny produkt po który z pewnością znów za trochę sięgnę. Dobrze mył moje włosy, dodatkowo mam wrażenie, że wpłynął na ich kondycję. Marion szampon do włosów likwidujący żółty odcień czyli po prostu niebieski szampon :D Był okej, średnio lubiłam jego zapach, ale dobrze się pienił i radził sobie ze swoim zadaniem, Niestety jak to takie produkty lubią - przesuszał mi włosy. 

 Żel pod prysznic Isana z jakiejś starszej edycji limitowanej. Dla mnie był to zapach idealny, aż żałuję, że nie zrobiłam zapasów! Uwielbiam te żele, chętnie do nich wracam, nie raz mogłyście zobaczyć je w denku. Peeling gruboziarnisty do ciała z Farmony seria tutti frutti to chyba dość znany produkt. Jest tani, faktycznie gruboziarnisty i łatwo dostępny. Same zalety. C-thru diamond to najlepszy zapach według mnie ze wszystkich tych perfum. Bardzo lubię do niego wracać, na wiosnę dla mnie idealny. Do tego długo się utrzymuje i nie jest specjalnie drogi.

 La Roche-Posay Effaclar żel do mycia twarzy tutaj akurat wersja 125 ml którą kupiłam w zestawie, ale mam jeszcze te duże opakowanie. Ogólnie nie mam zastrzeżeń - dobrze zmywa resztki makijażu, buzia jest idealnie oczyszczona, nie napina za bardzo skóry. Jego cena jest troszkę wyższa, ale warto polować na niego na promocjach. Mam jeszcze w planach wypróbować żel z Vichy, ale czekam aż będzie na niego dobra promocja :) Krem AA do cery mieszanej zwężający pory to dość fajny kosmetyk, ale był nieco za tłusty na taką pogodę, dlatego pod koniec używałam do tylko na szyję i dekolt. Myślę, że o wiele lepiej sprawdziłby się zimą. 

Lovely korektor w pisaku redukujący zaczerwienienia to nie zużycie a wyrzutek, bo nie ma sensu trzymać go dłużej. O ile ten zwykły korektor lubię tak ten ma straszny zapach i praktycznie wcale go nie widać. Po prostu znika z twarzy. Więcej na pewno go nie kupię. Korektor z Makeup Revolution był dobry, ale dobrałam sobie zły kolor. Kosztował mnie ok. 5 zł, więc cena miazga, ale następnym razem wybiorę jakiś inny odcień. Sally Hansen Insta Dri to niezły łobuz. Był fajny dosłownie do połowy. Druga połowa.. zaschła w opakowaniu :/ Nie wiem czy to moja wina czy to tak sam z siebie. Też tak miałyście?

Podsumowując zużyłam 11 produktów, tylko jeden na nie, co do czterech mam mieszane uczucia i aż sześć kosmetyków na tak! Jak Wam idzie denkowanie? 

14 komentarzy:

  1. peelingi tutti frutti baaardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja i ja ♥ piękne zapachy mają :)

      Usuń
  2. Ładnie Ci poszło. Ten zapach lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwcowe denko było u mnie na bogato, ale lipcowe coś czuję idzie słabiej :D Choć chciałabym, żeby zapasy choć troszkę zmalały :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Biorąc pod uwagę ile tego mam, denka zazwyczaj mnie cieszą :-)

      Usuń
  4. Nie miałam ani jednego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zużyć :) Sprawdzałam kiedyś zapach zielonej wersji C-thru ale mnie nie powalił. Wolę "Pearl garden" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zaś tylko zielona wersja pasuje :)

      Usuń
  6. Ja mam zawsze problem z zużywaniem czego kolwiek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projekt denko na blogu bardzo motywuje mnie do wykańczania produktów i dopiero wtedy otwierania nowych :)

      Usuń
  7. świetne rzeczy miałaś w czerwcu :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka produktów z Twojego denka znam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

TOP 6 JASNYCH HYBRYD SEMILAC + DELIKATNY WZORNIK

Mam dla Was zestawienie moich top 6 jasnych hybryd idealnych do pracy, szkoły czy nawet na ślub. Wybrałam moim zdaniem najbardziej pasują...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger