czerwca 08, 2015

DWIE PROSTE FRYZURY NA UPALNE DNI

Cześć!
Dziś mam dla Was propozycję dwóch fryzur na upalne dni! Fryzjer ze mnie żaden, dlatego bardzo proszę o wyrozumiałość :) Cały ten post powstał z racji konkursu który organizuje Kemon - pokazanie fryzury na blogu z użyciem produktów owej firmy. Wyzwanie dla mnie niemałe, dlatego fryzura mało skomplikowana :) Zaczynamy! 



Na mokre włosy nakładam fluid zwiększający objętość który ma dodawać objętość, gęstość oraz grubość. Ile w tym prawdy - nie wiem. Na pewno produkt dodaje objętości i pięknie pachnie ;) Wcieram go delikatnie palcami. 

Następnie suszę włosy suszarką na bieżąco je rozczesując Tangle Teezerem (wpis o tangle teezer). Suszę chłodnym nawiewem.

Jako, że moje włosy są dość kręcone, traktuję je prostownicą - na prostych włosach łatwiej mi się pracuje. Włosy spryskuję termoochronnym preparatem do stylizacji włosów.

Kiedy włosy mam wyprostowane zaczynam robić "zwijańca" z grzywki. Myślę, że całkiem śmiało można to też zastąpić warkoczykiem.

Zakańczam moje zawijanie za uchem i biorę resztę włosów i zwijam całe włosy w ślimaczka :) Na tym etapie używam wsuwek i spinam.

Gotowe ;) Fryzura nie jest może jakoś specjalnie efektowna, ale niesamowicie wygodna i praktyczna.


Druga opcja: jesteśmy na etapie wyprostowania włosów - zaczynamy od podzielenia włosy na trzy partie - dwie mniejsze z przodu i jedną większą z tyłu. Tylną do wyboru - zwijamy w ślimaczek, robimy koczka, ja osobiście użyłam wypełniacza. Następnie prowadzę dwa zwijańce z dwóch partii z przodu i spinam wsuwkami.

Gotowe!

Włosy spryskuję szybkoschnącym mocnym sprayem nabłyszczającym który dodatkowo utrwala mi fryzurę ;)
Paznokcie pokażę Wam za trochę:) 

Fryzury są banalne - robi się je szybko i odsłaniają szyję, co jest wielką zaletą w ciągu lata :) Produkty których użyłam dostępne są np. na stronie lokikoki

22 komentarze:

  1. obie mi się podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzura bardzo fajna na lato ! :) wypróbuję ;)

    http://beautystyle-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. obie fajne, ale druga bardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, może którąś wypróbuję, ale ogólne jestem antytalent w tej materii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne fryzury :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo bardzo fajne fryzurki :) chętnie sama sobie takie zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię mieć spięte włosy w upalne dni, głównie w koka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne fryzurki - a przy okazji ŚLICZNE PAZURKI <3 na twojej plytce robione? i gdzie i za ile? :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie to są żele ;)
      w Rzeszowie u Pani Ewelinki będzie o tym post ;)
      65 zł;)

      Usuń
  10. Asiu wyglądasz zjawiskowo w tych fryzurkach. Dla mnie lato jest meczarnią dla moich włosów, bo mam problem z ich upięciem. Mam długie dużo za stanik i męczą sie, a codzienne śmiganie w kucyku robi sie nudnę. Mam nadzieję, że zaczerpnę inspiracji. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Twoich grubych i długich włosach to pewnie ciężko coś wykombinować :D

      Usuń
  11. Żeby tylko mi się takie fryzury utrzymywały.. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam blond włosy do ramion i bardzo woooolno rosną, zdecydowałam się więc na przedłużanie i kupiłam włoski na wlosy-naturalne.pl Super jakość. Dodam, że są mega jedwabiste w dotyku, mają ładne koncówki. Na większe imprezy nie wyobrażam sobie nie załozyć tape on, bo oprócz tego, że super przedłużają, to też mega zagęszczają!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

PILATEN BLACK MASK - CZARNA MASKA PEELINGUJĄCA

Nie wyobrażam sobie dnia bez nałożenia rano i wieczorem kremu na twarz. Podobnie nauczyłam się przynajmniej raz w tygodniu pozwolić sobie...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger