marca 09, 2015

OGNISTY TYDZIEŃ - WASZE PRACE!

Hej!
Post pojawia się z opóźnieniem ponieważ dziś nad ranem dopiero wróciłam z Berlina. Dostęp do Internetu był znikomy, nie miałam ze sobą laptopa więc post pojawić się wcześniej nie mógł, chociaż szczerze mówiąc dopiero wczoraj zakończył się pierwszy tydzień, więc może nie jest tak źle. Jesteście ciekawi jak dziewczyny interpretują ogień? Zapraszam do dalszej części posta!


Jak oglądałam prace to oczy otwierały mi się coraz to szerzej :D Jesteście niesamowite! Mam już swojego ulubieńca na ten tydzień, ale dopiero po czterech tygodniach zdecyduję kto dostanie małą nagrodę. Jeśli pominęłam czyjąś pracę proszę do mnie napisać (asieek13@gmail.com). Jeśli ktoś jeszcze chce jakiś malunek dosłać - nie ma problemu ;-)!


2. DE NY

3. Kasia Kulak

4. Margaret Nail Art

5. Madzia.M

6. JoanneD

7. Goskaaa

8. Ke$ha DIY

9. MMMaloka

10. Paprykens

11. Natalia - juicy raspberry

12. Gabrielle Nails

13. MatMaja

Czekam na prace reszty dziewczyn, ale jeśli ich nie wyślecie - nic się nie dzieje! Kolejnym tematem jest woda! Ciekawa jestem co tym razem zmalujecie... ;) 

Zapraszam też do udziału w projekcie (kliknij w obrazek żeby się zapisać) ☺

21 komentarzy:

  1. Piękne prace paznokciowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca numer trzy najładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również jestem pod ogromnym wrażeniem ;)

      Usuń
  3. Dziewczyny się postarały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia Kulak skradła moje serce :D Chciałam zrobić podobne pazury, ale nie wiedziałam jak się za to zabrać xD zresztą pewnie nawet w 5% nie wyszłoby mi to tak ładnie ;-; Lewa ja ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój makijaż pokazuje, że wcale nie jesteś lewa Kochana ;)!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kasiulka zgadzam się, Gosia zrobiła piękny makijaż ;) ale pamiętam Twoje zdolności jakie pokazałaś podczas spotkania w styczniu - wierzę, że też zmalowałabyś coś ładnego ;)

      Usuń
  6. Można dodać fotkę z mojego maila, proszę (błagalne spojrzenie)? Jest na zbiorczym kolażu, a nie ma pod MatMaja. Zresztą podgoniłam i zrobiłam wpis na blogu:
    http://matmajowe.blogspot.com/2015/03/nails-on-fire.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Cię najmocniej musiałam przeoczyć, wszystko nadrobione <3

      Usuń
  7. Płoncące pazury Kasi genialne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Propozycja Kasi Kulak mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prace :) Kasi podoba mi się najbardziej ...nie udało mi się zdążyć żeby zrobić coś na ten tydzień :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie dzieje, prace zawsze można nadrobić ;)

      Usuń
  10. Kasia Kulak - mistrz! :D Rewelacyjnie, perfekcyjnie i prawdziwie ;) Pozostałe paznokcie też bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję dziewczyny za przemiłe słowa :)
    ja dziś dla odmiany podziwiam piękne oczko Gosi <3 do makijażu mam 2 lewe ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie będę oryginalna, ale ogniste mani Kasi wymiata! <3 :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

PILATEN BLACK MASK - CZARNA MASKA PEELINGUJĄCA

Nie wyobrażam sobie dnia bez nałożenia rano i wieczorem kremu na twarz. Podobnie nauczyłam się przynajmniej raz w tygodniu pozwolić sobie...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger