marca 01, 2015

NOWOŚĆ NA RYNKU - LUXURY PARIS

Witajcie ☺
Post który dziś dla Was przygotowałam miał pojawić się już bardzo dawno. Jednak jak zwykle brak mi czasu... Chciałam Wam poopowiadać o kosmetykach marki Luxury Paris które od niedawna można dostać np. w Rossmannie. 


Nie będą to jednak typowe recenzje, a same przedstawienie produktów, ponieważ nie wszystkie kosmetyki nadają się do mojej cery lub po prostu czekają w kolejce. Dziś chcę tylko zapoznać Was z kosmetykami tej marki :)

Produkty które używałam:
1. Magical CC cream czyli po prostu krem CC, z tego co mi wiadomo dostępny jest w wersjach do skóry jasnej i śniadej. Jego pojemność to 30 ml, a koszt ok. 24 zł. Producent obiecuje, że jest to 8w1, a mianowicie: nawilżenie, korekta niedoskonałości, wygładzenie, wyrównanie kolorytu, zmniejszenie widoczności porów, SPF 15, poprawa jędrności i elastyczności, świeża i promienna cera. Akurat na temat tego produktu mogę się troszkę wypowiedzieć, bo zużyłam już prawie całe opakowanie. Dodatkowo produkt pojawił się w ulubieńcach stycznia. Przygotuję na jego temat osobny wpis, dziś powiem tylko, że to produkt idealny dla nastolatek do malowania się do szkoły.


2. Krem pod oczy odmładzająco-rozświetlający kosztuje ok. 20 zł, a w opakowaniu znajduje się 15 ml. To kolejny produkt którego używam i mogę się odrobinę wypowiedzieć. Producent obiecuje odmłodzenie, wygładzenie, rozświetlenie, nawilżenie, rozjaśnienie okolicy oka oraz ma posiadać właściwości przeciwzmarszczkowe. Osobiście mogę powiedzieć, że krem jest niesamowicie wydajny, bardzo ładnie wygładza i odrobinę rozświetla.

3. Luksusowy krem - maska do rąk i paznokci z wanilią oraz luksusowy krem-serum do rąk i paznokci z olejkiem makadamia. Sama nie wiem który z tych kremów pachnie piękniej, ale z pewnością są to najładniejsze zapachy kremów do rąk jakie kiedykolwiek wąchałam, do tego utrzymujące się na rękach naprawdę długo! Kosztują 11,99 zł, ale widziałam promocje w Rossmannie kiedy kosztowały ok. 9 zł. Ich pojemność to 100 ml.

4. Intensywne serum wzmacniające paznokcie oraz intensywne serum regenerujące paznokcie 10w1. Obydwie odżywki mają 10 ml i kosztują ok. 18 zł według strony Rossmanna, chociaż wydaje mi się, że widziałam je na promocji za 12 zł. Zastanawiam się czy to nie to samo co odżywki z Eveline, chociaż te mają bardziej luksusowe opakowania. W każdym razie na moje paznokcie działają świetnie, podobnie jak np. 8w1 z Eveline.

Pora na produkty których nie używałam:
5. Serum zastrzyk młodości z kwasem hialuronowym o pojemności 15 ml kosztuje ok. 22 zł. Według producenta produkt ma błyskawicznie nawilżać i redukować zmarszczki, dodatkowo wygładzać. Nadaje się jako baza pod krem i pod makijaż.

6. Nawilżająco - ujędrniający krem na dzień i na noc 30+ to koszt ok. 30 zł, produkt ma pojemność 50 ml. Krem przeznaczony do skóry z pierwszymi oznakami starzenia. Specjalna formuła zawarta w kremie ma likwidować i zapobiegać powstawaniu zmarszczek, bruzd i linii mimicznych opóźniając procesy starzenia się komórek naskórka. Wygładza i wyrównuje niedoskonałości skóry, uelastycznia, napina i ujędrnia.

7. Przeciwzmarszczkowy i odbudowujący krem na noc 60+ z olejkiem arganowym. Podobnie - koszt 30 zł przy 50 ml. Krem ma redukować skórę, która po kremie ma wyglądać świeżo i promiennie. 


Znacie któryś z tych produktów? Spotkałyście już któryś z nich w Rossmannie? A może w innej drogerii? Dajcie koniecznie znać, a ja za kilka dni będę miała dla Was niespodziankę ;)!

Zapraszam też do udziału w projekcie (kliknij w obrazek żeby się zapisać) ☺

11 komentarzy:

  1. nie znam firmy

    __________________________
    me&SilesiaFashionDay
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGPSOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podobne opakowania do kosmetyków Eveline :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze na nie nie wpadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Można je również spotkać w Bierdonce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzieś już słyszałam o tej firmie. :) Chyba w Biedrze widzialam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie słyszałam o tej firmie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowania bardzo podobne do niektórych kosmetyków Eveline ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem CC bardzo fajny. Ten 30+ również. Niesamowicie pięknie pachnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

PILATEN BLACK MASK - CZARNA MASKA PEELINGUJĄCA

Nie wyobrażam sobie dnia bez nałożenia rano i wieczorem kremu na twarz. Podobnie nauczyłam się przynajmniej raz w tygodniu pozwolić sobie...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger