stycznia 31, 2015

FIND YOUR MOMENT!

Hej! Pamiętam czasy kiedy kilka osób zarzucało mi, że mój blog schodzi na psy, bo pojawiają się w nim wpisy o lakierach. Nie wiem skąd takie dziwne spostrzeżenia, lakiery przecież nie są złe. Ekstra podliczyłam sobie ile takich lakierowych recenzji się pojawiło i wychodzi na to, że dokładnie 13, więc uważam, że to wcale nie dużo jak na ponad półtora roku blogowania. Dziś więc zapraszam Was na czternastą lakierową recenzję, tym razem będzie to lakier firmy Joko z serii Find your moment.




Moja opinia:
Opakowanie: bardzo proste, szklane, ze zgrabną szatą graficzną, do tego na zakrętce widnieje numer lakieru wraz z nazwą. 

Pędzelek: należy raczej do tych nieco grubszych, bez problemu nakłada się nim lakier, nie jest ani za cienki, ani za gruby. Prosto ścięty. 

Trwałość: dobra. Nie mam prawa się przyczepić, bo lakier utrzymywał się na paznokciach ok. 3 dni bez jakichkolwiek uszkodzeń, a muszę Wam powiedzieć, że ostatnio na moich paznokciach żaden lakier długo nie wytrzymuje, więc plus dla niego.

Krycie: potrzebne są dwie warstwy lakieru żeby zapewnić pełne krycie, ale już jedna daje bardzo ładny efekt.

Kolor: ja mam w odcieniu emerald leaf z numerkiem 211. Jest to morska zieleń, która bardzo, ale to bardzo ładnie wygląda na paznokciach. Podobny kolor ma lakier z GR z serii Paris o numerku 222 (recenzja TUTAJ). Lakier ma bardzo ładne wykończenie, na zdjęciach razem z Insta Dri z SH. Ogólnie rzecz biorąc firma oferuje prawdopodobnie 10 odcieni.
 Konsystencja: tradycyjna dla lakieru.  Dość szybko zasycha. Nie mam zastrzeżeń.

Cena/Pojemność: za 10 ml sugerowana cena to 13 zł, więc wychodzi całkiem przyzwoicie. Biorąc pod uwagę trwałość i piękne wykończenie - warto. 

Dostępność: Online, np. w miraculum.pl oraz w drogeriach stacjonarnych. 
Podsumowując: polubiłam go :) Lakier otrzymałam na spotkaniu blogerek, sama pewnie bym go nie kupiła, bo ograniczam moje lakieromaniactwo, dlatego cieszę się, że trafił w moje ręce. Jeśli napotkam się kiedyś na inny kolorek - skuszę się ;) 

18 komentarzy:

  1. Lakierowe wpisy są okej :D a sam lakier całkiem ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. BARRDZO Ładny kolor :)


    _______________________
    Fashion lingerie inspiration
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj na paznokciach mam podobny kolor, ale z GR z serii Rich Colour :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ;) ja z GR z serii Paris mam podobny ;)

      Usuń
  4. Kurde a co jest złego w pisaniu o lakierach? Kolor ładny :-) jednak ja wolę wszelakiego rodzaju odcienie róży, czerwieni i koralu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz Kasieńko, ja też nie wiem. Ja również róż i koral na paznokciach uwielbiam ;)

      Usuń
  5. Pierwszy raz słyszę, aby posty o lakierach zmniejszały jakość bloga :) Lakierowe wpisy są jednymi z moich ulubionych, więc jak dla mnie możesz dodawać je codziennie i nie uznam że schodzisz na psy :))
    Kolor lakieru świetny. Lubię tę firmę i sama mam kilka sztuk tych emalii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że są osoby którym takie wpisy odpowiadają ;-)!

      Usuń
  6. lubie lakiery, ale nie trafiłam na taki ktory trzymałby się całe życie:) bo te odpryskiwanie po jednym dniu mnie juz wkurza:) ten ma fajny kolor...:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam lubię lakierowe wpisy. Zawsze patrzę na trwałość i krycie i w przyszłości nie kupuje bubli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na rozdanie na weemini.blogspot.com ! 2 zestawy do wylosowania, jeden to az 27 kosmetykow!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek nie w moim typie, ale seria tych lakierów sama w sobie jest dość ciekawa jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

PACO RABANNE - INVICTUS - WODA TOALETOWA DLA PRAWDZIWYCH MĘŻCZYZN - IDEALNY POMYSŁ NA PREZENT DLA NIEGO

Zazwyczaj na blogu zamykam się na damskich produktach, ale dziś muszę zrobić wyjątek. Chcę Wam bowiem pokazać męską perfumę, która jest p...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger