sierpnia 23, 2014

SZUKAJĄC OKAZJI : REVLON PARFUMERIE CZYLI PACHNĄCY LAKIER DO PAZNOKCI

Hej dziewczęta :)!
Ostatnio będąc w Hebe zobaczyłam wielką promocję na kosmetyki marki Revlon. Do końca pozostało jeszcze kilka dni, fankom nieśmiertelnego podkładu z Revlona polecam udanie się do Hebe! 


Ja zdecydowałam się jedynie na pachnący lakier do paznokci w odcieniu różu. Sama buteleczka krzyczała "weź mnie" więc nie mogłam jej odmówić... :) Zapraszam na recenzję :)!
Moja opinia:

Opakowanie: tutaj nie ma wątpliwości, że opakowanie produktu jest oryginalne i cieszy oko. Mała buteleczka przypominająca mini perfumy, do tego zgrabna grafika - tylko brać :)

Pędzelek: klasyczny, prosty jednak dość cienki pędzelek. Dla posiadaczek wąskiej płytki paznokcia będzie idealny, moje paznokcie są szerokie, ale i tak pracowało mi się nim dobrze.
Trwałość: lakierem malowałam paznokcie już kilka razy i powiem szczerze, że trwałość jest średnia. Lakier nie odpryskuje, nie odpada płatami, ale ściera się na końcówkach po ok. trzech dniach.

Krycie: z reguły nakładam dwie warstwy, w przypadku tego lakieru jest podobnie. Dwie warstwy zapewniają długotrwałe krycie.

Zapach: Ginger melon! Zazwyczaj pomijam ten punkt przy recenzjach lakieru, ale w tym przypadku trzeba o zapachu wspomnieć, bo jest bardzoo przyjemny! Kojarzy mi się z gumą balonową i jest wyczuwalny przez długi czas. Myślałam, że będzie to lekka ściema, ale jak się okazuje zapach jest i to jaki! :)

Kolor: ja mam lakier z numerkiem 015, z tego co widziałam ta seria ma kilkanaście odcieni, które pachną przeróżnie. Jestem kiepska w opisywaniu kolorów, ale jak dla mnie 015 to taki cukierkowy mocny róż.
Konsystencja: raczej niczym się nie wyróżniająca. Bardzo łatwo rozprowadza się na paznokciu, dodatkowo szybko wysycha.

Cena/Pojemność: w buteleczce znajduje się 11,7 ml lakieru za który w cenie regularnej zapłacimy ok. 20 zł. Ja na promocji w Hebe zapłaciłam za niego 9,99 zł.

Dostępność: wszędzie tam, gdzie są szafy z Revlon, w sumie nie bardzo się orientuję w jakich drogeriach. Revlon jest łatwo dostępny w Internecie.
Podsumowując: trwałość lakieru nie powala, bo nawet z użyciem lakieru nawierzchniowego cudów pod względem trwałości nie ma. Natomiast jeśli chodzi o piękny, intensywny kolor i przecudowny zapach jestem jak najbardziej na tak.

Znacie ten lakier? Koniecznie zapoznajcie się z gazetką z Hebe!  GAZETKA

18 komentarzy:

  1. śliczny jest, samo opakowanie już przyciąga

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje :-)

    http://weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne buteleczki, ale jak trwałość nie za ciekawa, to już gorzej ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny odcień :)
    Chętnie się skuszę :)

    Zapraszam również do mnie :) http://testacja.blogspot.com
    PS> oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W promocji może i bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie znajduje się drogeria w której kupujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm.. to zależy o którą drogerię Ci chodzi - Hebe znajduje się najbliżej chyba w Rzeszowie, u Nas w Lubaczowie kupuję zazwyczaj w drogerii Sekret Urody (na Rynku) lub w Rossmannie ;)

      Usuń
  7. śliczny kolor :)
    ps. mogłabyś poklikać na moim blogu w linki? :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że na Ciebie również działa magia opakowania:D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor, jeśli spotkam promocję na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ok 10 z tej seri! kocham te buteleczki :):)

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kolor! a opakowanie przypomina mała perfumkę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

PACO RABANNE - INVICTUS - WODA TOALETOWA DLA PRAWDZIWYCH MĘŻCZYZN - IDEALNY POMYSŁ NA PREZENT DLA NIEGO

Zazwyczaj na blogu zamykam się na damskich produktach, ale dziś muszę zrobić wyjątek. Chcę Wam bowiem pokazać męską perfumę, która jest p...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger