maja 15, 2014

HAUL KOSMETYCZNY

Czyli wielka rossmannowa promocja -49 % i zakupy przez internet :) Obkupiłam się porządnie i przez najbliższy czas nie planuję kupować nic (może poza pędzlem ☺). Miałam dodać ten post już chwilę temu, w końcu promocje w Rossmannie się skończyły, ale czekałam na jeszcze jedną paczuszkę. Teraz swoje zakupy ograniczam do podstawowej pielęgnacji, kolorówkę już mam :) 



Zacznijmy od pielęgnacji. Wszystkie kosmetyki oprócz szamponu z Garniera pochodzą z Rossmanna. Szampon okazał się szamponem - nie wiem czemu byłam pewna, że biorę wychwalaną przez wszystkich odżywkę. Kupiłam go w drogerii, której nazwy zawsze zapominam, ale kosztował 6,99 czyli tak jak w Rossmannie. Kupiłam też drugi szampon - z Alterry za 2,99zł - szkoda było nie skorzystać z takiej promocji. Kolejno wielka butla płynu micelarnego z Garniera za ok. 12 zł na promocji, normalnie kosztuje chyba 16 (?), olejek arganowy też kupiony o złotówkę taniej, puder z Babydream mam zamiar wykorzystać jako puder do włosów i puder do twarzy. Żel pod prysznic z Wellness & Beauty również kupiony na promocji za ok. 6 zł, a żel z Isany za 2,99 (kolejna promocja ;d).

Na -49% w Rossmannie kupiłam sobie podkład Affinimat, bronzer i róż z Lovely oraz puder z Rimmela. Nie mam paragonu, także nie wiem czy promocję objęła też bazę z Wibo, ale podejrzewam, że nie. Za podkład zapłaciłam ~15 zł, za puder ~12, a bronzer z różem wyniosły mnie jeszcze taniej. Baza kosztuje około dyszki. 

Na promocję na szminki czekałam najbardziej a ostatecznie kupiłam tylko jedną. Ciężko było zdecydować mi się na kolor, wiedziałam, że będzie to Rimmel by Kate ale jeśli chodzi o kolor to wielki dylemat. Ostatecznie wzięłam tą z numerkiem 102. Skusiłam się też na Apocalips o kolorze Apocalips czyli mega róż ;) Przez internet zamówiłam sobie konturówkę z Rimmela (2,99zł!) i dwie szminki w pisaku - z NYC i Astora. 

Jeśli chodzi o oczy to wszystkie produkty pochodzą z Rossmanna. Wybrałam tanie marki, bo do tej części jakoś nie przywiązuję szczególnej uwagi. Trzy tusze - dwa wychwalane i jeden niebieski. Kupiłam też trzy eyelinery z Lovely, ale nie umiem się nimi posługiwać. Przywykłam do eyelinera w żelu. Następnie niebieska kredka do oczu z Lovely i pięć mini kredek z Miss Sporty. Za całość zapłaciłam w granicach 30 może 40 zł. 

A teraz to co lubię najbardziej czyli lakiery. W Rossmanie skusiłam się na niebieski z Miss Sporty i różowy z Rimmela. Za połowę ceny postanowiłam skusić się i dać jeszcze jedną szansę 60sek. z Rimmela, tym bardziej, że przez internet zamówiłam sobie też lakier z Rimmela w kolorze fioletowym, ale nie szybkoschnący i okazał się nie taki zły. Zamówiłam też lakier z Manhattanu, bo w naszym Rossmannie nie ma ich szafy, a do tego dwa lakiery Essie - piękny jasny fiolet i mocna pomarańcza :) Za wszystkie lakiery zapłaciłam mniej niż 40 zł !

Na koniec odżywka wybielająca z Miss Sporty i top coat przyśpieszający wysychanie lakieru - również z Rossmanna na promocji niecałe 10 zł za obydwa :)
To  już tyle. Czego recenzję chciałybyście jako pierwszą? 

24 komentarze:

  1. same śliczności i mój faworyt - puder z Rimmel. Top coat od Miss Sporty jest świetny, co prawda szybko gęstnieje, ale za tą cenę można wybaczyć ;)

    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w zapasach to serum ArganOil do włosów (ale większe opakowanie) - jest dobre :)
    Mam ten tusz Pump Up - jak dla mnie nie jest może rewelacyjny ale jest okay ;)
    I ten turkusowy eyeliner też mam - lubię jego kolor :3
    A ta wybielająca odżywka z Miss Sporty mnie paznokcie nie wybiela hehe, ale jest dobra jako baza

    OdpowiedzUsuń
  3. no zaszalałaś! ale cudne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie interesuje ten róż i szminka Kate :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego ;) Essiaka bym chciała ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy, ten fiolecik z Essie mnie oczarował, poczekam na jakąś kolejną promocję i się skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ dobroci ! Ja też poszalałam na promocji w Rossmannie i omijam go teraz szerokim łukiem, bo mój portfel już tego nie zniesie :) Można wiedzieć z jakiej strony zamawiałaś lakiery Essie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy ,lakiery świetne zwłaszcza Essie i ceny bardzo kuszące muszę się wybrać na kolejną promocję Rossmanna

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj - sporo tego, starczy na jakieś 20 recenzji jak nic :D, chyba że zrobisz tutoriale z wykorzystaniem pakietów kosmetyków :)
    Gratuluję! Super zakupy!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo,dużo tego!!<3 świetne zakupy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakup! Będziesz mieć co testować :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ile produktów :) mam taka odzywke do pazurków
    a u mnie coś na dzień dziecka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. zakupowe szaleństwo:) ja bym chyba chciała zobaczyć jak się sprawią te produkty do paznokci z miss sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. powiem Ci ze zaszalałas:D
    a teraz mow mi szybciutko: czy top z miss sporty dobry? bo kupilam z eveline i taki bubel ze szok...
    i gdzie robilas zakupy internetowe? (szczegolnie lakiery essie mnie interesuja:) )
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysusza lakier fajnie szybko, ale nie polecam nakładać go tak jak jest zalecane czyli od razu po nałożeniu lakieru, tylko poczekać chwilkę, bo po prostu robi smugi na takim tyle co położonym lakierze :)

      Wszystkie zakupy przez internet są z kosmetykizameryki.pl ;)

      Usuń
  15. Jeju ile nowości :) Śliczne kolorki lakierów ;)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. sporo tego, bardzo przyjemne zakupy:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej ;) także kupiłam nowy tusz z Lovely żółty ;) zapraszam do mnie na blog ;)
    http://xmagda94x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny haul, mega tego duzo :D Zazdrooszcze :D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne produkty :D Chyba pół sklepu wylądowało w Twoim koszyku :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

PACO RABANNE - INVICTUS - WODA TOALETOWA DLA PRAWDZIWYCH MĘŻCZYZN - IDEALNY POMYSŁ NA PREZENT DLA NIEGO

Zazwyczaj na blogu zamykam się na damskich produktach, ale dziś muszę zrobić wyjątek. Chcę Wam bowiem pokazać męską perfumę, która jest p...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger