maja 03, 2014

DENKO: KWIECIEŃ

Hej!
Pora na kwietniowe denko, średniej wielkości, trochę produktów do włosów, trochę kolorówki, trochę pielęgnacji. Pomalutku wykańczam swoje zapasy, braki na bieżąco uzupełniam. Przejdźmy do rzeczy.



Zacznijmy od kolorówki. Podkład Lirene City Matt to moja trzecia lub czwarta buteleczka, ogólnie lubię ten produkt i na pewno do niego wrócę. Rimmel - róż do policzków bardzo stary produkt, postanowiłam wykończyć, bardzo fajny, ciemny kolorek, jak zobaczę to na pewno znów kupię. Tusz do rzęs Miss Sporty - również stary kosmetyk, sprawował się okej, ale raczej nie kupię ponownie. Lakier do paznokci Golden Rose - mam go już bardzo długo, niestety zaczął się robić ciągnący i musiałam się go pozbyć, pewnie kupię ponownie. Eveline 6in1 - korzystałam z tej, a wcześniej z 8in1 obydwie były okej, ale ostatnimi czasy źle moje paznokcie na nią reagowały, prędko nie kupię. Balsam do ust Nivea - ot taki balsamik, nadający lekki kolor, o średnio przyjemnym zapachu, więcej nie kupię. Odplamiacz w pisaku co prawda nie kosmetyk, ale wrzuciłam go do koszyka z denkiem więc napiszę kilka słów - pochodzi ze strony purequeen fajnie czyściło się nim air maxy (siateczkę) jak kiedyś będę potrzebować to kupię. Do tego błyszczyk, nie wiem jakiej marki, nie wiem skąd, ale więcej nie kupię ;) 
Synergen żel pod prysznic za jakieś 3 zł, dostępny w Rossmannie, bardzo ładny zapach, jest to żel do skóry suchej, dla mnie na wielki plus. Pianka do mycia twarzy z Decubal bardzo ubogi skład, jak najbardziej na plus, bezzapachowa, fajnie myła twarz, jak kiedyś zobaczę (podejrzewam, że w aptece) to się skuszę :) Kapsułki nawilżające Rival de Loop z Rossmanna, siedmiodniowa kuracja, recenzja niedługo na blogu. 




Odżywka z Joanny - średni zapach, niebieski kolor, daje faktycznie obiecany platynowy efekt, nie bardzo rzucający się w oczy, ale jest jak najbardziej ok, eliminuje żółty odcień, kiedyś do niej wrócę. Maska z Isana  - była w porządku, chociaż bardziej lubię te z Alterra. WAX - kultowy produkt, mam w domu jeszcze jedno opakowanie, ale teraz kończę Kallosa. Mini szampon z Avonu z AT - nie kupię więcej, nie był zły, ale nie lubię szamponów z Avonu. Szampon Alterra - wersja z kawą, był dobry, ale o wiele bardziej lubię ten z granatem ;)

Jak Wasze denka ?:) 

21 komentarzy:

  1. Spore denko;)
    Rybki Rival de Loop używam co jakiś czas, mi odpowiadają;) wygładzają i nawilżają, w dodatku ładnie pachną;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapsulki z rival De Loop uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wszystkich zużyć, trochę się tego nazbierało :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze że jak dla mnie to nowe produkty i na pewno któryś z nich sobie zakupię ; )
    Zapraszam dzisiaj na live z blogerkami który odbędzie się o godzinie 19:00 . Link : https://www.youtube.com/watch?v=ujYdA74Bcbg : ) Serdecznie Zapraszam : )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio kupiłam ten żel z rosmana...pachnie fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nienawidzę podkład z Lirene. Wada uzywalam i zawsze chętnie wracam do niego. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się kolorek lakieru GoldenRose ;) Gratuluję denka ;)

    Ps. Przy okazji chciałabym Cię zaprosić do wzięcia udziału w moim rozdaniu :) Do wygrania jest paczuszka-niespodzianka :) Zdradzę jedynie, że znajdują się w niej kosmetyki marek takich jak: BALEA , PERFECTA , NIVEA, BIELENDA itd. itd. Będzie mi miło jeżeli zajrzysz - http://wszystkozafree91.blogspot.com/2014/04/rozdanie-kosmetyczna-paczuszka.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super recenzja :) Dzięki Tobie wiem jaki wybrac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo, nie wiedziałam, że Synergen ma żele pod prysznic :) Muszę kupić przy następnej okazji, szczególnie, że taki niedrogi :)

    Dzięki za obserwację ;) Ja już obserwuję od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam ten podkład ;) kupiłam sobie teraz na promocji w Naturze na kolorówkę ;) super że taka opinia dobra na jego temat ;)

    ___________________
    http://pokochaj-zycie.blogspot.com
    dodaję do obserwacji ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko lakier Paris jest mi znany :D
    Denko świetne :)
    Ja nie denkuję - bo u mnie tylko żele pod prysznic się kończą :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na recenzję kapsułek Rival de Loop, ostatnio się nad nimi zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sporo tego! ;) ja niczego nie używałam, ale zaciekawiłaś mnie żelem synergen :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna recenzja :)
    Może wspólna obserwacja? Ja już teraz czekam na Ciebie :D

    http://photo-andyou.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  15. Wax jest super i znacznie (moim zdaniem) lepszy, niz Biovax :D A moim ulubieńcem z szamponów Alterry jest wersja z papaya ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spore denko :) Kocham lakiery z Golden Rose :D

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. oj sporo tego nazbierałaś ,super recenzja muszę zerknąć na podkład:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym tej maski WAX spróbować...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

TOP 6 JASNYCH HYBRYD SEMILAC + DELIKATNY WZORNIK

Mam dla Was zestawienie moich top 6 jasnych hybryd idealnych do pracy, szkoły czy nawet na ślub. Wybrałam moim zdaniem najbardziej pasują...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger