września 14, 2013

DIY: RÓŻOWA FARBA

Hej!
Dopiero znalazłam chwilę na napisanie posta, ostatnie dni, a właściwie tygodnie na pełnych obrotach dają w kość, ale dawno nie byłam tak szczęśliwa! Ciągle coś się zmienia, moja sfera prywatna co rusz obraca się o kilka stopni, aż w końcu obróci się i o te 180 :) 

Dzisiaj chciałam pokazać Wam co powstało z wolnej niedzieli i różowej farby. Zainspirowana obrazkami na internecie postanowiłam nieco odświeżyć rzeczy, które już znajdują się w pokoju - choćby ze względu na to, że kupowanie dodatków uważam za zakończone, na dłuuugi czas - mam wszystko czego chciałam ;) Jednak niektórym rzeczom trzeba było nadać duszę ;-) 

Na pierwszy rzut poszło szklane naczynko, osłonka na mini storczyka, myślę, że ile ludzi tyle zastosowań. Zwykłymi farbami nadałam mu odrobinę świeżości, aby nie było za różowo, naczynko obkleiłam taśmą i został przezroczysty pasek. Póki co moje dzieło stoi sobie na parapecie i czeka na kolejny przypływ weny ;)

Nadałam też barwy kulom, które wyblakły na parapecie od słońca. Już miałam kupować nowe, kiedy naszło mnie, że przecież można je pomalować - poszło szybciutko ;) 

Wykorzystałam też wazon, który początkowo miał być malowany, ostatecznie jednak dostał nowe życie w inny sposób - 5 minut roboty, kamienie, coś zielonego, świeczka, woda i gotowe ;-)
Tyle na dziś ♥
Zapraszam na instagrama
KLIK, na pewno odwdzięczę się obserwacją ;-) 

19 komentarzy:

  1. Ostatnie diy mi się najbardziej podoba :)

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne pomysły!:)z wazonem napewno wykorzystam:)

    obserwuje:) i na blogu i na g+:)
    zapraszam na rewanz jesli masz ochotę:)

    pozdrawiam

    cosszykownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. masz świetne pomysły :):)zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/ obserwacja za obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie to wyglada super pomysl !

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe pomysły! super odświeżyłaś rzeczy od razu wyglądają lepiej i ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaki fajny pomysl - mam takie same brazowe kulki!

    Kochana moge miec do Ciebie przysluge?

    Czy mozesz kliknac na baner sheinside u mnie na blohu? z gory strasznie Ci dziekuje! www.aschaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piekne <333
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł! :))

    xoxo, GlaryBerry

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne :)
    zapraszam : http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł :) u mnie w pokoju przeważa kolor wrzosowy :P i różowy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobie tak z osłoną na mojego storczyka, troche koloru sie przyda :-)

    http://ewelina2109.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł z wazonem jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysłowo :) Zwłaszcza ten ostatni wazon mi się bardzo podoba :)

    lifeisyourcreation88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

TOP 6 JASNYCH HYBRYD SEMILAC + DELIKATNY WZORNIK

Mam dla Was zestawienie moich top 6 jasnych hybryd idealnych do pracy, szkoły czy nawet na ślub. Wybrałam moim zdaniem najbardziej pasują...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger