listopada 20, 2019

MÓJ CODZIENNY MAKIJAŻ WERSJA JESIENNNA | ZOEVA, L'OREAL, MAYBELLINE, WIBO, SENSIQUE, CHANEL, MUR, RIMMEL

Jeszcze nie tak dawno pisałam na blogu o moim letnim makijażu, a już przyszła pora aby opowiedzieć o wersji jesiennej ;-)! Coraz chętniej sięgam po cienie do powiek których latem zwyczajnie unikam. Chcę przedstawić Wam kosmetyki które obecnie są moimi faworytami. Jesteście ciekawi? :) Zapraszam do dalszej części wpisu!



TWARZ 

Jeżeli chodzi o kosmetyki do makijażu twarzy to zabawę zaczynam od pokładu o którym wspominałam przy okazji wpisu o jesiennych ulubieńcach. Jest to oczywiście L'oreal Infallible który u mnie totalnie wymiata. Pod oczy w dalszym ciągu wykańczam korektory Maybelline Instant Anti Age Eraser które są już bliżej niż dalej dna. Nic też nie zmieniło się w kwestii pudru - nadal sięgam po bananowy puder Wibo. Do konturowania używam bronzera Sensique w pięknym chłodnym odcieniu a jako rozświetlacz świetnie sprawdza się u mnie paleta rozświetlaczy Makeup Revolution. Sięgam po wszystkie odcienie - w zależności od nastroju ;-) Pigmentacja jest naprawdę obłędna!


OCZY 

W kwestii paletek cieni do powiek obecnie moim największym hitem jest już dawno kupiona ale zapomniana przeze mnie Zoeva Coca Blend. Kolory w niej zawarte wydają mi się wręcz stworzone na jesień! Polubiłam też aplikować cielistą kredkę na linię wodną. Idealnie miękka dla mnie jest ta z My Secret. Podoba mi się to jak otwiera spojrzenie! Tusz którego obecnie używam również pojawił się w ulubieńcach września - mowa tutaj o Rimmel Wonder'luxe Volume pogrubiający tusz do rzęs. Mimo, że jestem fanką tradycyjnych szczoteczek ta sylikonowa jest totalnie w moim guście. Nie jest drogi dlatego naprawdę polecam Wam wypróbować. 


BRWI I USTA 

Brwi i usta to takie detale które tak naprawdę robią całą robotę. Od lat jestem wierna pomadom i jakiś czas temu naszła mnie ochota na zmianę. Postanowiłam sięgnąć po kredkę do brwi z Wibo w brązowym kolorze dzięki której uzyskacie bardzo naturalny efekt. W celu jego podkręcenia używam (ale nie zawsze) wypełniacz do brwi w kremie marki Inveo - ten produkt jest naprawdę kremowy i nadaje brwiom ciemnobrązowy kolor. Lubię to jak wygląda, bo nie jest on przesadny - ciągle wygląda naturalnie.

Natomiast jeżeli chodzi o podkreślanie ust całkowicie zrezygnowałam z płynnych matowych pomadek na rzecz Chanel Rouge Allure Velvet jedwabistej szminki z matowym wykończeniem. Posiadam odcień 034 - piękny zgaszony brudny róż. To mój totalny hit jeżeli chodzi o pomadki na jesień. 


Po jakie kosmetyki Wy sięgacie jesienią najchętniej? Podzielcie się swoimi typami! 

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten Twój makijaż.Mam ten sam puder, paletę oraz korektor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Samych fajnych kosmetyków używasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tu u Ciebie muszę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie tu ! Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto o siebie zadbać, sprawisz sobie tym przyjemności od razu dzień będzie lepszy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)