lipca 30, 2019

MUGLER - ALIEN ZAPACH DLA NIEJ I DLA NIEGO

Nie wiem jak Wy - ale ja zazwyczaj jeżeli zakocham się w jakimś zapachu damskim sprawdzam też jak pachnie jego męski odpowiednik - i na odwrót. Kiedy zobaczyłam, że marka MUGLER  wypuściła męski odpowiednik mojego ukochanego zapachu Alien musiałam sprawdzić jak pachnie i to był strzał w dziesiątkę! Ta perfuma skradła moje serce i musiałam kupić ją mojemu mężczyźnie ;-)! Więcej o tej parce w dalszej części wpisu - zapraszam!


Jeszcze raz po krótce o wersji dla niej. MUGLER ALIEN WODA PERFUMOWANA DLA KOBIET  to zapach specyficzny, na pewno nie spodoba się każdemu. To mocno intrygujący zapach na wieczór który zwraca na siebie uwagę. Zawsze kiedy mam ją na sobie ktoś pyta czym pachnę. Alien należy do tych zapachów który pozostawia za Wami taką pachnącą ścieżkę, nie ma drugiej takiej perfumy, jeżeli tylko będziecie mieli okazję koniecznie sprawdźcie jak pachnie! 


NUTA GŁOWY: JAŚMIN
NUTA SERCA: KASZMIR
PODSTAWA: BURSZTYN

To połączenie wypada fenomenalnie, dlatego nie mogłam przejść obojętnie kiedy na rynku pojawił się męski odpowiednik - MUGLER ALIEN - WODA TOALETOWA DLA MĘŻCZYZN. Sprawdziłam zapach i przepadłam. To strzał w dziesiątkę, moje kubki zapachowe go pokochały i zamówiłam flakonik dla mojego mężczyzny. 

Jak widzicie opakowanie jest dość podobne do damskiej wersji - zamysł i kolory takie same dzięki czemu tworzą taką ładną parkę :) Jeżeli miałabym wybrać jeden męski zapach bez zastanowienia padłoby na męską wersję Aliena. Jest równie intrygujący i ciekawy jak damski odpowiednik. 


To zapach zarezerwowany raczej na wieczór, kojarzą mi się z mężczyzną zdecydowanym i pewnym siebie. Będzie idealny na chłodniejsze dni, jego zapach jest korzenny, niesamowicie pociągający, na pewno spowoduje, że niejedna osoba się obróci kiedy go poczuje. 

NUTA GŁOWY: ANYŻ GWIAŹDZISTY, CYTRYNA, KOPER, LAWENDA, MACIERZANKA PIASKOWA, MIĘTA
NUTA SERCA: GERANIUM, KASZMIR, OSMANTHUS, PIEPRZ, SKÓRA
PODSTAWA: BIAŁY BURSZTYN, DRZEWO KASZMIROWE, WANILIA


Jestem nim totalnie oczarowana! Mój mężczyzna także. To naprawdę specyficzne połączenie zapachowe, nie znam drugiej tak interesującej perfumy. Do tego flakonik - klasyczny, ale ma coś w sobie. Fajne jest to, że dostępna jest wersja flakoników uzupełnianych - przy kolejnym zakupie wybieramy sam "wkład" perfumy. Najkorzystniej wychodzi oczywiście na NOTINO.PL skąd mam chyba wszystkie perfumy i zawsze jestem usatysfakcjonowana z zakupów. Serdecznie polecam Wam zamawiać właśnie od nich - jeszcze nigdy się nie zawiodłam! 

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)