lipca 30, 2019

MÓJ CODZIENNY MAKIJAŻ WERSJA FULL MAKE-UP | MAYBELLINE, ARMANI, WIBO, THEBALM, LOREAL, RIMMEL, BOURJOIS I INNI

Mimo ogromu kosmetyków do makijażu zauważyłam, że mam taki swój stały zestaw po który sięgam najczęściej każdego dnia. Kiedy wybieram się w podróż również do kosmetyczki sięgam z automatu po te konkretne o których dzisiaj chcę Wam opowiedzieć. Jeżeli jesteście ciekawe jak wygląda mój pełny dzienny makijaż - zapraszam do dalszej części wpisu!


TWARZ

O mojej pielęgnacji wspominałam na blogu jakiś czas temu i niewiele się od tego czasu zmieniło - przemywam twarz tonikiem, nakładam krem do twarzy i pod oczy. Na co dzień nie używam bazy pod makijaż, sięgam po nią jedynie na większe wyjścia. Rozpoczynam od nałożenia podkładu - obecnie jest to Armani Luminous silk foudation w kolorze 4,5 , a pod oczy wędruje korektor Maybelline Instant Anti Age Eraser w kolorze 06. Na tym etapie konturuję też twarz na mokro - używam sticka marki Sephora w odcieniu 02. Wszystkie te produkty nakładam gąbeczką Real Techniques.

Następnie sięgam po puder - aplikuję go głównie pod oczy i na strefę te. Obecnie moim ulubieńcem jest Wibo Banana Loose Powder. Do konturowania niezmiennie od lat używam bronzera z theBalm Bahama Mama, a rozświetlacz który wybieram do również theBalm Mary Lou Manizer

OCZY I BRWI 

Po pomalowaniu twarzy zazwyczaj zaczynam makijaż brwi. Jeśli się śpieszę ograniczam się do kredki do brwi, natomiast jeżeli mam czas sięgam po pomadę Anastasia Beverly Hills. Posiadam ją w dwóch odcieniach ale zazwyczaj sięgam po Dark Brown. Kiedy już nadam im kształt i wypełnię kolorem utrwalam żelem do brwi Benefit Ready, set, brow! 

Następnie pora na cienie. Jako bazy używam korektora który wcześniej aplikowałam pod oczy. Od dłuższego czasu moją miłością jeśli chodzi o cienie jest RIMMEL MAGNIF' EYES paleta cieni do powiek w ciepłych odcieniach. Pigment jest przepiękny, cienie bardzo łatwo i ładnie się rozblendowują, mocno polecam!  Kolejnym krokiem są rzęsy i tutaj nic się nie zmieniło - pisałam Wam w osobnym wpisie mój sposób na maksymalnie pogrubione i podkreślone rzęsy - używam na początek odżywki Eveline w białym kolorze, następnie na dolne rzęsy nakładam Loreal Volume Million Lashes So Coture a na górne Bourjois Volume Reveal. 

USTA

Jeśli chodzi o makijaż ust to w dużej mierze jest uzależniony od mojego ubioru. Zazwyczaj jednak kończy się na pomadce ochronnej, lanolinie lub innym nawilżającym specyfiku. Jeśli decyduję się na kolor jest to najczęściej MAYBELLINE SUPERSTAY INK CRAYON szminka w sztyfcie w kolorze 25 Stay Exceptional. Myślę, że warto przygotować o niej osobny wpis dlatego bądźcie czujne ;-) 


Tak prezentuje się mój makijaż na co dzień:

Znacie któryś z moich ulubieńców? Jakich kosmetyków używacie do codziennego makijażu? :) 

2 komentarze:

  1. Ciekawa jestem tej pomadki :D Używam tego samego pudru pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie na promce kupiłam ten puder z wibo ! tak bardzo jestem go ciekawa, jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)