czerwca 06, 2019

R JAK... REAL TECHNIQUES, RIMMEL, REVLON CZYLI KOSMETYCZNI ULUBIEŃCY

Kolejna porcja ulubieńców, tym razem skupimy się na makijażu. Będzie mowa o fajnych produktach marek zaczynających się na literę R czyli Real Techniques, Rimmel oraz Revlon. Z tego co kojarzę to o żadnym z tych produktów nie wspominałam Wam nigdy na blogu, dlatego jeśli jesteście ciekawe co mam Wam do polecenia - zapraszam do dalszej części wpisu!


Biorąc pod uwagę to, ile ta gąbka jest na rynku ja mam ją w posiadaniu dosłownie chwilę. Kupiłam ją kiedyś w sumie z ciekawości - słyszałam o niej sporo dobrego do tego posiada nietypowy kształt. Przechodziłam przez wiele gąbeczek, mam dwa Beauty Blendery jednak to ta z Real Techniques jest moją ulubioną. Podświadomie sięgam po nią najczęściej a inne poszły w odstawkę. Jedyną konkurencją dla niej jest welurowa gąbeczka. Podkład rozprowadzany tą gąbeczką wygląda po prostu bosko. Według mnie ta gąbeczka jest idealnie miękka. Bardzo łatwo się ją czyści, a dzięki ściętej stronie możemy nałożyć podkład nawet w ciężko dostępnych miejscach. Biorąc pod uwagę ile kosztują takie gąbki - ta wypada bardzo korzystnie. Jeżeli jeszcze jakimś cudem jej nie znacie - koniecznie musicie przetestować, według mnie to najlepsza gąbka do nakładania makijażu!


RIMMEL MAGNIF' EYES PALETA CIENI DO POWIEK

Ta paleta to życie! Mam w swojej kosmetyczce całkiem sporo palet i tych tańszych i droższych, jednak to po tą sięgam ostatnio najchętniej. Pigment jest niesamowicie mocny, cienie przyjemnie się blendują i łączą ze sobą. Paleta kolorystyczna jest mocno przemyślana, możemy stworzyć nią masę makijaży - zarówno tych dziennych jak i wieczorowych. Znajdziemy tutaj matowe cienie jak i błyskotki. Wszystkie są jednakowo dobrze napigmentowane. Ja posiadam wersję Crimson Edition i uważam, że jest najpiękniejsza z nich wszystkich. Do wyboru jest w sumie aż osiem wariantów kolorystycznych. Moja paleta jest ciepła, wpada nieco w rudości, kolory mocno na czasie. No i najważniejsze - cena jest bardzo atrakcyjna, tym bardziej, że dostajemy aż 12 cieni.


REVLON COSMETICS COLORSTAY PODKŁAD O PRZEDŁUŻONEJ TRWAŁOŚCI SPF 20

Ten podkład to już kultowy produkt. Podejrzewam,że znakomita większość go zna - i wcale się nie dziwię, bo to naprawdę porządny podkład. Jest na rynku od lat, ja sama pamiętam, że to był jeden z pierwszych podkładów jakie zaczęłam używać. Dużo ludzi porównuje go do DW z Estee Lauder. Cenię go za wspaniałe krycie i długotrwałość. Polecam kupować go w Internecie, bo cena stacjonarnie jest dużo większa. 

Znacie któryś z tych produktów? Jakie macie o nich opinie? Koniecznie przetestujcie tą paletkę z Rimmela!

2 komentarze:

  1. Miałam kilka opakowań tego podkładu, jest fajny na ważne wydarzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład Revlonu dopiero do mnie dotrze. Liczę, że będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)