czerwca 19, 2019

MOJE TOP 3 PRODUKTY Z RIMMELA | PODKŁAD, MASKARA I PALETA CIENI

Dzień dobry!
Zauważyłam, że posty typu top 3 produkty z konkretnej marki cieszą się sporą popularnością dlatego postanowiłam kontynuować tą serię. Dzisiaj pod lupę biorę markę Rimmel z której kosmetyków korzystam od lat i przetestowałam całą masę ich produktów. Dzisiaj przedstawiam Wam moje perełki z tej marki - podkład, maskarę oraz paletę cieni w ciepłych odcieniach!


Produktem który z tej trójki znam i używam najdłużej jest RIMMEL MATCH PERFECTION podkład w płynie z SPF 20. Używam go od lat i zawsze chętnie do niego wracam. Wydaje mi się, że na przestrzeli lat formuła nie zmieniła się praktycznie wcale. Podkład ma średnie krycie, przyjemny zapach i jest idealny na co dzień. Uwielbiam korektor i puder z tej samej serii jednak to podkład stosuję najczęściej. Jest bardzo przystępny cenowo i ma ładne kolory. Serdecznie polecam jeżeli szukacie czegoś do codziennego stosowania - ja za nim totalnie przepadam! 

Nigdy nie sądziłam, że tak mocno polubię się z drogeryjnymi cieniami do powiek. Kiedyś takie wrażenie zrobiła na mnie paletka z Maybelline - the Nudes. Kiedy w moje ręce wpadła nowość marki - RIMMEL MAGNIF EYES paleta cieni do powiek. Ja posiadam wersję Crimson Edition. Jest zachowana w brązowo bordowej tonacji, kolory są przepiękne i świetnie napigmentowane. Bardzo fajnie ze sobą współpracują i przyjemnie się je blenduje. Cena jest bardzo korzystna - płacimy ok. 40 zł za 12 świetnej jakości cieni, polecam wypróbować tym bardziej, że występuje w różnych wersjach kolorystycznych! 
Ostatnią perełką którą chcę Wam przedstawić jest produkt który z całej trójki znam najkrócej chociaż na rynku jest już jakiś czas i cieszy się dobrą opinią w Internecie. Mowa tutaj o RIMMEL WONDER'LUXE VOLUME pogrubiający tusz do rzęs. O ile jestem fanką zwykłych szczoteczek, tak ta sylikonowa totalnie przypadła mi do gustu. Lubię takie zgrabne, niewymyślne, które ładnie rozdzielają rzęsy i nadają się też do tych dolnych. Opakowanie wygląda bardzo luksusowo, a sam tusz świetnie pogrubia rzęsy od nasady. Jest mocno czarny, nie osypuje się ani nie odbija. Cena też jest bardzo korzystna zresztą jak wszystkich produktów marki Rimmel. 

Tak prezentują się na twarzy wymienione wyżej kosmetyki. Ja jestem nimi oczarowana. Bardzo lubię markę Rimmel, a Wy? Jakie kosmetyki z tej marki lubicie najbardziej? Podzielcie się swoimi typami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)