maja 31, 2019

NAJLEPSZE PERFUMY WIECZOROWE DLA KOBIET

Szukasz idealnej perfumy na wieczór? Jestem wielką miłośniczką perfum! Na mojej toaletce stoi ich całkiem sporo i każdej z nich używam w zależności oczywiście od nastroju jak i okazji. Dzisiaj chcę pokazać Wam jakie perfumy wieczorowe są najlepsze według mnie. Są to zapachy nieco cięższe, bardziej zmysłowe i przyciągające uwagę. Jeśli jesteście ciekawe moich typów w które warto zainwestować - zapraszam do dalszej części wpisu.


CAROLINA HERRERA GOOD GIRL 

Mój numer jeden jeśli chodzi o wieczorne wyjścia. Na każdą imprezę ze znajomymi wybieram właśnie ją. Zacznijmy od opakowania które jest po prostu boskie. Nie przepadam za wymyślnymi flakonikami ale ten but totalnie trafił w moje gusta. Sam zapach jest dość słodki, intensywny ale też bardzo zmysłowy. Myślę, że sama nazwa Good Girl jest nieco z przekąsem, bo perfuma jest zadziorna ;-) Praktycznie każdy pyta czym tak pięknie pachnę. Do tego jest naprawdę trwała, na ubraniach pozostaje aż do prania. Totalnie warta swojej ceny, mocno polecam!



O tej perfumie wspominałam na blogu niejednokrotnie. To najbardziej intrygujące połączenie zapachów z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia. Jest ciężka, typowo wieczorowa, intensywna i taka hm.. ciekawa. Na pewno nie przypadnie do gustu każdemu ale też na pewno będzie zwracała sobą uwagę. Jest bardzo zmysłowa, kojarzy mi się z silną kobietą, elegancką, bardzo pewną siebie. Totalnie dodaje powera! Fenomenem jej jest to, że używam jej naprawdę bardzo mało przed wyjściem (zazwyczaj tylko szyja) i wiem, że zapach utrzyma się do rana. Na mnie Alien działa, ciekawa jestem jak jest u Was ;-) 


Z całej trójki tą perfumę znam najdłużej i chociaż już sporadycznie po nią sięgam mam do niej duży sentyment. Pisałam o niej osobny wpis na blogu, bo to pozycja warta uwagi. Kupiłam ją w sumie w ciemno - bardzo podobał mi się męski odpowiednik Invictus i stwierdziłam, że Olympea po prostu musi dobrze pachnieć. Trafia w moje kubki zapachowe w stu procentach! Jest nieco zbliżona do Herrery, wydaje mi się, że muszą mieć podobne nuty zapachowe, bo w obydwu jest coś bardzo podobnego. Podobnie jak pozostała dwójka Olympea jest bardzo trwała i intensywna, nieco słodka, ale z umiarem. Wszystko w niej jest idealnie wyważone. Jak widzicie mój flakonik już powoli sięga dna i zastanawiam się czy nie kupić teraz podstawowej wersji, która jest po prostu nieco łagodniejsza od tej Intense - co w sumie jest dość logiczne :) Samo opakowanie jest piękne! Fajnie, że szkło jest przezroczyste a detale w postaci skrzydeł dodają jej charakteru. 

Właściwie cała trójka gdzie bym nie była przyciąga uwagę. Za każdym razem dostaję pytania czym pachnę. Te perfumy są totalnie w moim typie i dobrze się w nich czuję. Od mocno ciężkich zapachów potrafi boleć mnie głowa, całe szczęście nie jest tak w przypadku dzisiejszych bohaterów. 

Jakie są Wasze typy perfum wieczorowych? Koniecznie dajcie mi znać, uwielbiam testować nowe zapachy! 

6 komentarzy:

  1. U mnie zdecydowanie wygrywa Black Opium, Kenzo World od Kenzo i Burberry, London :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alien mi nie leży, bucik kusi chociażby ze względu na flakon ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach Good Girl, ale kilka razy testowałam go w perfumerii i był dla mnie strasznie nietrwały. Szkoda mi przez to pieniędzy. Ale widać, że u każdego może to być inne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olympea nie znam! Ale jeśli lubisz mojego ukochanego Aliena i Good Girl, to znaczy, że i ten zapach by mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)